اخبار داغ

سناتورآمریکایی:

سوریه درنبرد با تروریسم پیروز می شود

سوریه درنبرد با تروریسم پیروز می شود
ریچارد بلک سناتور آمریکایی تاکید کرد: سوریه در جنگ علیه تروریسم موفق عمل کرده است و در آستانه پیروزی دراین جنگ قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم، ریچارد بلک سناتور آمریکایی از سوریه به عنوان نقطه درگیری میان دنیای متمدن و تندروها نام برد و به کسانی که خواهان سرنگونی دولت سوریه هستند، هشدار داد که تروریست ها پس از سوریه به سوی اردن، لبنان و اروپا خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,

بلک درگفتگو با رادیو "ملودی اف ام" سوریه گفت: گروه تروریستی داعش پس از رسیدن به هدف خود، یعنی تسلط یافتن بر سوریه ، به سوی اروپا خواهد رفت و این به معنای سقوط اردن و لبنان در عرض یک هفته خواهد بود و عناصر داعش پس از آن به سوی اروپا عزیمت خواهند کرد زیرا در جوامع اروپایی افرادی هستند که به دعوت آنان پاسخ مثبت خواهند داد.

,

این سناتور آریکایی افزود: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور به دنبال تحقق اهداف استعماری خود در سوریه و منطقه است و از ابتدا به تروریستها کمک کرد و دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد سازمان اطلاعات ترکیه، گاز (شیمیایی) مورد نیاز گروههای تروریستی جهت حمله به منطقه غوطه در ریف دمشق را جهت وارد کردن آمریکا به جنگ، تهیه کرده بود.

وی افزود: ترکیه از دو هم پیمان خود یعنی گروه تروریستی داعش و جبهه تروریستی النصره حمایت می کند و مانند قطر و عربستان سعودی، از بزرگترین حامیان گروههای تروریستی است.

,
,
,

بلک گفت: نبرد دولت سوریه موفقیت آمیز بود و در آستانه پیروزی در این جنگ قرار دارد زیرا نیروهای سوری در اخراج گروه تروریستی داعش و دیگر گروهها موفق بوده و پیروزی های ارتش سوریه در همه جبهه ها کاملا مشخص و آشکار است.

,

بلاک به دولت آمریکا هشدار داد: همکاری با عربستان، کمک به اعزام  نیروهای تروریستی به ویژه داعش و القاعده به دیگر مناطق جهان است زیرا سعودیها بیشترین عناصر مذهبی تندرو و افراطی را به دیگر مناطق اعزام می کنند.

,

 این سناتور آمریکایی با اشاره به اختلافات داخلی در دولت آمریکا و نبود سیاست مشخص در قبال بحران سوریه افزود: "وزارت دفاع از عمق  فاجعه ناشی از سقوط دولت سوریه آگاه است. این درحالیست که وزارت امورخارجه آمریکا این خطرات را نادیده می گیرد و باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا تا حدی از کشورهایی که برای سرنگونی دولت سوریه تلاش می کنند، ناخرسند است".

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه