اخبار داغ

گزارش تمرین استقلال؛ درخواست عجیب عمران‌زاده از افغانی ها

گزارش تمرین استقلال؛ درخواست عجیب عمران‌زاده از افغانی ها
تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در غیاب مدافع ارمنستانی این تیم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار با فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که شب گذشته روی نیمکت تیم ارمنستان حضور داشت، در تمرین امروز غایب بود و قرار است وی امشب به تهران برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* قبل از شروع تمرین امروز، تعدادی از معلولین که بیماری MS پیشرفته داشتند در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و با امیر قلعه‌نویی و سایر بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. حضور این نفرات حال و هوای خاصی در کمپ حجازی ایجاد کرده بود.

,

* حنیف عمران‌زاده به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال مشغول بازی تنیس فوتبال بود و پیرامون حضور 80 هزار تماشاگر افغانستانی در بازی روز گذشته افغانستان و ایران صحبت می‌کرد. بازیکنان استقلال که از حضور این تعداد تماشاگر متعجب شده بودند، هرکدام اظهارنظری داشتند و در این بین، عمران‌زاده در اظهارنظری جالب گفت باید فراخوان بزنیم تا برای بازی‌های استقلال حداقل تعدادی از افغانی‌ها به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

,

* دکتر نوروزی در تمرین امروز تیم استقلال حضور پیدا کرد و پس از صحبت با امیر قلعه‌نویی سال نو را به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت. اکثر بازیکنان استقلال رفتار گرمی را با رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال داشتند.

,

* یعقوب کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی، تیم ملی را در دیدار تدارکاتی همراهی نکرده بود، امروز هم در تمرینات گروهی تیمش حاضر شد و پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

,

* بارش باران در شهر تهران باعث شد که تا امروز زمین کمپ حجازی کاملاً خیس باشد، اما با این وجود استقلالی‌ها 90 دقیقه تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و امیر قلعه‌نویی نیز با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین گروهی بود.

,

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال هم در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی این تیم را تماشا کرد.

,

* کریم بوستانی امروز با سایر دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال تمرین کرد و البته با توجه به گِلی بودن زمین نیز، گلرها شرایط خوبی از لحاظ جسمانی نداشتند و بارها و بارها به خاطر شیرجه‌های‌شان، لباس‌شان کثیف شده بود.

,

* فریدون زندی مثل روزهای گذشته، امروز پا به پای تیم استقلال تمرین کرد و در کارهای گروهی این تیم حضور داشت.

,

* طبق برنامه، ملی‌پوشان تیم استقلال پس از بازگشت از استکهلم، به اردوی استقلال اضافه شده و همچنین مگویان نیز آبی‌پوشان را در سفر به اهواز همراهی خواهد کرد.

,

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه ساعت 14:30 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و پس از بازی روز 14 فروردین‌ماه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز ساعت 23 همان روز به تهران بازخواهد گشت.

, خبرگزاری فارس,

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه