اخبار داغ

گزارش دانا از فضا نامناسب بازی تدارکاتی امشب با سوئد

نامه نگاری چهره های ضد انقلاب و بازیکنان اسبق تیم ملی علیه جمهوری اسلامی به فیفا/ فضا غیردوستانه در سوئد!+عکس

نامه نگاری چهره های ضد انقلاب و بازیکنان اسبق تیم ملی علیه جمهوری اسلامی به فیفا/ فضا غیردوستانه در سوئد!+عکس
برخی از چهره های ضد انقلاببا برخی از بازیکنان اسبق تیم ملی ایران متحد شده اند تا از بازی دوستانه با سوئد به عنوان فرصتی برای خودنمایی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا امشب ساعت 22 به وقت تهران تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی در سوئد به مصاف تیم ملی این کشور می روند. دیدار با  یاران زلاتان ابراهیموویچ از نظر فنی و فوتبالی می تواند برای تیم ملی ایران مفید باشد هرچند شاید سرمربی تیم ملی ما بعد از این دیدار تغییر کند اما برگزاری دیدارهای تدارکاتی بین المللی آن هم با حریفان شناخته شده در جهان برای بازیکنان ما بسیار مفید است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال در خارج از میادین فوتبال فضا خیلی آرام و روحیه بخش نیست! برخی از چهره های سرشناس ضد انقلاب در سوئد فضاسازی های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران فضاسازی زیادی کرده اند. برای نمونه در روزهای گذشته 5 بازیکن تیم سوئد در مصاحبه ای آشکارا نسبت به ایران موضع گرفتند و راه ندادن خانم ها به ورزشگاه ها را نوعی ستم عنوان کرده اند!

,

از سویی دیگر برخی از رسانه های فارسی زبان گزارش های زیادی علیه ایران منتشر کرده اند. ظاهرا ضد انقلاب و چهره های مطرح ضد نظام جمهوری اسلامی تصمیم دارند در این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه خودنمایی کنند. 25 هزار ایرانی بلیت این مسابقه را خریداری کرده اند با این حال عده اندکی از این تماشاگران می خواهند از احساسات ملی این تماشاگران سوء استفاده کنند و این میدان را به نوعی فرصتی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنند. در زیر بخش اندکی از این گزارش ها را که در دویچه وله فارسی منتشر کرده را بازنشر می کنیم  تا بدانید بازی امشب در چه فضایی برگزار خواهد شد و امیدواریم مسئولان تیم ملی امشب در ورزشگاه هوشیارانه عمل کنند:

,
دریا صفایی به سبب اعتراضات گسترده‌ای که نسبت به ممنوعیت ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی در ایران انجام داده است، در حال حاضر چهره شناخته شده‌ای برای ایرانیان و غیرایرانیان محسوب می‌شود.
,
صفایی فعالیت‌هایش را در جریان مسابقات والیبال قهرمانی جهان که ایران نیز در آن حضور داشت، آغاز کرد. فعالیت‌های گسترده‌ای که خیلی سریع او و مسئله منع ورود زنان به استادیو‌م‌های ورزشی را به بحث مورد علاقه بسیاری از رسانه‌های مطرح جهان تبدیل کرد.
,
شعار دریا صفایی در بسیاری از شهرهایی که تیم ملی والیبال ایران در جریان مسابقات والیبال قهرمانی جهان به آنها سفر می‌کرد، این بود: «بگذارید زنان ایرانی وارد ورزشگاه‌ها شوند.»
,
, ,
 
,
دریا صفایی که مقیلم بلژیک است، برای دفاع از حق زنان ایرانی برای ورود به استادیوم‌های ورزشی در ایران به شهرهای کراکوف و لدز در لهستان و فلورانس در ایتالیا رفت و این ‌بار قرار است همراه با دوهزار تی‌شرت که باز هم به ممنوعیت ورود زنان به استادیوم‌ها اشاره دارد، به استکهلم سوئد برود.
,
دریا صفایی در یکی دیگر از اقداماتش همراه نازنین افشین‌جم، فعال حقوق‌بشر، مصطفی عرب، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و محمد بیاتی، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اقدام به نامه‌نگاری به فیفا کرد.
,
, ,
 
,
دریا صفایی پس از صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی والیبال با روسای فدراسیون‌های والیبال اروپایی تماس گرفته و درخواست فشار بر جمهوری اسلامی را برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها مطرح کرده بود؛ درخواستی که در تصمیم رئیس فدراسیون والیبال برای میزبانی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ تاثیری جدی داشت.
,
 
,
به گزارش دانا، با توجه به این فعالیت های تبلیغاتی علیه ایران در این بازی دوستانه مسئولان فدراسیون فوتبال و بخصوص تیم ملی باید حواس خودشان را جمع کنند تا بهانه ای به دست این معاندان فرصت طلب ندهند. معاندانی که فقط به دنبال مطرح کردن خود هستند حتی علیه جمهوری اسلامی با فیفا  نامه نگاری می کنند! 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه