اخبار داغ

مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ - گروه سوم

پایکوبی بازیکنان عربستان در آزادی؛ محصول مشترک منتقدان کی روش!

پایکوبی بازیکنان عربستان در آزادی؛ محصول مشترک منتقدان کی روش!
تیم فوتبال امید ایران در وزشگاه آزادی مقابل عربستان شکست خورد.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه داناتیم ملی امید ایران در آخرین دیدار گروه سوم مرحله اول مقدماتی المپیک 2016 برزیل از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عربستان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دیدار با نتیجه  2 بر یک به سود عربستان به پایان رسید.

,

با این شکست عیدانه تیم امید ایران خیلی زود نا امید شد و با وجود همه شعارهایی که حبیب کاشانی مدیر تیم امید داد، با همه وعده هایی که محمد مایلی کهن به عنوان مدیرفتی تیم امید داد، با همه مصاحبه های تند خاکپور علیه کی روش و گرفتن سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی بزرگسالان در آخر سر مردم ایران را نا امید کردند آن هم در ورزشگاه آزادی تهران، 2 بر یک شکست خوردیم تا باردیگر شاهد پایکوبی بازیکنان عربستان در آزادی باشیم!

,

حبیب کاشانی وقتی تیم نپال و فلسطین و افغانستان را بردیم سر از پا نشناخت و صحبت از موفقیت!! کرد حالا در عید نوروز تیمی که او تدارک دیده بود خیلی زود در آستانه حذف شدن قرار دارد و باید به اما و اگر دلخوش کنیم، این شکست محصول مشترکی از حبیب کاشانی، محمد مایلی کهن و محمد خاکپور است. مننقدان شماره یک کی روش ! این عیدی را به فوتبال عربستان دادند.

,

در حال حاضر، ایران با کسب 9 امتیاز از مسابقه قبلی خود در رده دوم جدول قرار دارد و عربستان با کسب 10  امتیاز  صدرنشین شد و به طور مستقیم به مرحله بعدی صعود کرد و احتمال دارد تیم امید ایران هم به عنوان یکی از تیم های برتر دوم به مرحله بعدی راه پیدا کند اما شکست خانگی مقابل عربستان تلخ و گزنده بود و ما مقابل اولین حریف جدی خود شکست خوردیم.

,

این مسابقات در 10 گروه برگزار می شود که  5 تیم دوم برتر گروه ها نیز به همراه تیم های صدرنشین گروه ها به مرحله دوم مقدماتی المپیک راه پیدا می کنند. مرحله گروهی که دی ماه در کشور قطر برگزار خواهد شد.

,

 

,

ترکیب ایران: محمدرضا اخباری، وحید حیدریه، محمد مرادمند، روزبه چشمی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، احمد نورالهی، ارسلان مطهری، میلاد محمدی(77 حسین فاضلی)، مهدی ترابی
سرمربی: محمد خاکپور

ترکیب عربستان: عبداله فیصل، عبداله مادو، عبدالفتاح اسیری، عبدالعزیز البیشی، علی الزبیدی، عبدالمجید، ماجد النجرانی، طلال علی عبسی(63 سعید الیامی)، حسن محمد رقفاوی، صالح الشهری(68 الغمدی)، مصطفی البساس
سرمربی: محمد عبداله

,
,
,
,
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه