اخبار داغ

جهانبخش بعد از باخت خانگی به عربستان چه گفت

جهانبخش بعد از باخت خانگی به عربستان چه گفت
مهاجم تیم ملی امید ایران گفت: در مقابل با تیم عربستان تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی امید ایران مقابل امید عربستان گفت: امروز عملکرد خوبی ارائه کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم و همه ما از این مسئله ناراحت هستیم. همه ایرانی‌ها روی بازی مقابل عربستان حساسیت دارند و دوست ندارند بازنده این بازی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم که چنین نتیجه‌ای به دست آمد. به خوبی از حساسیتی روی دیدار با عربستان وجود دارد آگاهم، البته نباید فراموش کنیم زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم و اردوهای کمی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله بعد رفتیم و از حالا باید به فکر دیدارهای مرحله دوم باشیم تا با هماهنگی بیشتر به مصاف حریفان برویم.
,
 
,
مهاجم تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سؤال که بخش حضور او و سردار آزمون در تیم امید داغ بود، ولی اینطور به نظر می‌رسید آنها با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند، خاطرنشان کرد: بدون شک دور بودن ما از اردوهای تیم در کسب هماهنگی با سایر بازیکنان تأثیر داشته است، من و سردار آزمون در تمرینات ابتدایی تیم نبودیم و برای رسیدن به هماهنگی باید بیشتر با تیم تمرین کنیم. ما برای این چهار مسابقه به تمرین تیم امید آمدیم و بدون شک این مسئله در کار تیم تأثیرگذار بود، البته در مسابقه مقابل عربستان، بازیکنان با تلاش فراوان عملکرد خوبی داشتند و فقط بدشانسی عامل باخت ما بود.
,
 
,
وی در مورد اینکه آیا دوست نداشت امشب مقابل سوئد به میدان برود؟ ترجیح داد که سکوت کند.
,
 
,
جهانبخش در رابطه با وضعیت داوری دیدار مقابل عربستان تصریح کرد: در صحنه‌هایی که خطاها به صورت 50، 50 اتفاق می‌افتاد داور خطا را به سود عربستان اعلام می‌کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه