اخبار داغ

واکنش عنایتی به جدایی کی روش

واکنش عنایتی به جدایی کی روش
کاپیتان تیم استقلال گفت:برای نتیجه گیری مقابل فولاد باید با تفکر و تلاش به میدان برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت آبی پوشان برای بازی مقابل فولاد اظهار داشت:شرایط تیم خوب است.فولاد جزو تیم هایی است که فوتبال بازی می کنند و ما هم مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند خوب کار می کنیم.امیدوارم در این مسابقه به نتیجه موردنظر برسیم.برای استقلال و فولاد پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درباره عدم حضور ملی پوشان و تاثیر این مساله بر عملکرد استقلال گفت:به طور حتم غیبت ملی پوشان بدون تاثیر نخواهد بود.ما جدا از ملی پوشان 3،4 بازیکن مصدوم هم داشتیم و چند روزی است به تمرینات اضافه شدند.
,
 
,
مهاجم استقلال افزود:فولاد تیم خوبی است که در کارنامه اش قهرمانی دارد.رتبه فعلی این تیم در لیگ برتر هم خوب است و برای نتیجه گیری مقابل فولاد باید با تفکر و تلاش به میدان برویم.
,
 
,
عنایتی درباره آینده تیم ملی و اینکه فکر می کند پس از رفتن کی روش چه وضعیتی در انتظار تیم ملی باشد گفت:تا زیر ساخت های فوتبال ما درست نشود هر مربی بیاید نمی تواند معجزه کند.در این شرایط فرگوسن هم بیاید مثل کی روش،قطبی و دایی نتیجه می گیرد.ما اول باید زیر ساخت های فوتبال مان را درست کنیم و بعد به فکر این باشیم که چه کسی را به عنوان مربی استخدام کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه