اخبار داغ

تحصن بحرینی‌ها در اعتراض به شکنجه زندانیان توسط ژاندارم اردن

تحصن بحرینی‌ها در اعتراض به شکنجه زندانیان توسط ژاندارم اردن
شماری از خانواده های زندانیان و اسرای بازداشت شده در زندان مرکزی 'جو' بحرین برای مشخص شدن وضعیت فرزندان در بند خود و همچنین شکنجه زندانیان در برابر ساختمان روزنامه الوسط تحصن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از پایگاه اینترنتی الوعی نیوز، این خانواده ها نزدیک به سه هفته است که هیچ خبری از فرزندان بازداشت شده خود ندارند.

آثار شکنجه زندانیان بحرینی در پایگاههای اجتماعی انتشار یافته است که در واقع بخش اندکی از واقعیت پنهان مانده در این کشور را تشکیل می دهد.

برخی از خانواده های زندانیان اخباری دریافت کرده اند دال بر اینکه در اثر حمله وحشیانه نیروهای امنیتی در داخل زندان مرکزی 'جو' آثار کتک و شکنجه در تمام نقاط جسم فرزندان در بندشان قابل مشاهده است.

خبرهای رسیده از زندان حاکی است بازداشت شدگان به شدت توسط نیروهای ژاندارم اردن شکنجه شده اند و زندانیان بر اساس دلایل طائفه ای از یکدیگر جدا شده اند و از دیدار و تماس با خانواده های خود محروم مانده اند.

گفتنی است زندانیان در اعتراض به ضرب و شتم یک خانواده بحرینی توسط نیروهای ژاندارم اردن که خواستار ملاقات با فرزند بازداشت شده خود بود، در دهم ماه مارس جاری قیام کردند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه به دنبال این قیام برای سرکوب زندانیان وارد عمل شدند و از آن زمان به این سو هیچ خبری از زندانیان در دست نیست .

سازمان صلیب سرخ جهانی با صدور بیانیه ای نسبت به سرنوشت زندانیان بحرین ابراز نگرانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه