اخبار داغ

فروش دختر 15ساله به 3مرد توسط داعش

فروش دختر 15ساله به 3مرد توسط داعش
وی می‌گوید که داعش برادر او را کشتند و در ادامه او را به سه مرد فروختند تا این دختر را مورد استثمار جنسی قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،دختران و زنان ایزدی جزو قربانیان حملات گروه تروریستی داعش به عراق هستند و صدها نفر از آنها به اسارت این گروه تروریستی درآمدند که اخیرا تعدادی از آنها توانستند از زندان‌های داعش فرار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،,
 
,
به گزارش ابنا، این افراد نجات یافته از دست داعش، داستان‌های تأسف باری از جنایت‌های این گروه ترویستی در حق زنان و دختران ایزدی عراق بیان می‌کنند.
,
 
,
«سامیه» دختر پانزده ساله‌ای است که سال گذشته به دست عناصر گروه تروریستی داعش در روستاهای اطراف شهر سنجار به اسارت درآمد.
,
 
,
وی می‌گوید که داعش برادر او را کشتند و در ادامه او را به سه مرد فروختند تا این دختر را مورد استثمار جنسی قرار دهند.
,
 
,
تجاوز داعش به زنان و دختران ایزدی
, تجاوز داعش به زنان و دختران ایزدی,
 
,
«سامیه» آدم خوش شانسی بود که توانست از دست داعش فرار کند. او هم اکنون در یکی از اردوگاه های آوارگان در عراق زندگی می کند و در حال گذراندن دوره درمان است.
,
 
,
«سامیه» بارها در مقرهای داعش در شهر فلوجه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، اما او تنها دختری نبوده که داعش چنین بلایی بر سرش آورده است.
,
 
,
بسیاری از دختران و زنان ایزدی که به دست داعش اسیر شده‌اند، تجاوز جنسی را تجربه کرده‌اند. در حقیقت عناصر این گروه تروریستی حتی به دختران کم سن و سال هم رحم نمی‌کند و بر اساس آنچه که خود آن را «جهاد نکاح» می‌خوانند، اجازه هر تجاوزی را به خود می‌دهند.
,
 
,
بی رحمی داعش در حق دختران کم سن و سال
, بی رحمی داعش در حق دختران کم سن و سال,
 
,
داعش سال گذشته به منطقه سنجار حمله کرد و راه های منتهی به این منطقه را بست تا بتواند مردم منطقه سنجار را به اسارت خود درآورد. داعش زنان و کودکان را به اسارت گرفت و آنها را به مناطق تحت سیطره خود برد، مناطقی که هنوز هم بسیاری از زنان و دختران ایزدی در آن مناطق زندانی هستند.
,
 
,
اما سرنوشت مردان و پسران بالای چهارده سال ایزدی بعد از اسارت، اعدام و کشته شدن بود.
,
 
,
براساس آمارهای رسمی حکومت اقلیم کردستان، بیش از سه هزار دختر و زن ایزدی به دست عناصر گره تروریستی داعش اسیر شده‌اند که تاکنون 900 نفر از آنان  موفق به فرار و یا آزاد گشته‌اند.
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه