اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی یزد:

خطوط قرمزی مورد نظر رهبری در بیانیه لوزان رعایت نشد/نمایندگان مجلس به دور از محافظه کاری از حق مردم دفاع کنند

خطوط قرمزی مورد نظر رهبری در بیانیه لوزان رعایت نشد/نمایندگان مجلس به دور از محافظه کاری از حق مردم دفاع کنند
مسئول بسیج دانشجویی یزد گفت: از لحاظ قانونی عرفی و شرعی این وظیفه برگردن نمایندگان مجلس است که مفاد این بیانیه را بررسی کرده و در این 3ماه تا نگارش متن توافق نامه نظرات ملت را قویا براساس خط قرمزها انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، ملکی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در ارتباط با مذاکرات لوزان سوئیس اظهار داشت: آنچه ما از این بیانیه مشترک دیدم تفاوت آنچنانی با توافق ژنو ندارد، تنها برخی موضوعات کلی وجود دارد، موضوع لغو کامل تحریم ها وجود ندارد تنها تحریم های هسته ایست آنهم درصورت تایید آژانس و آینده مبهم آن لذا می توان گفت قرار نیست آنچنان که دوستان ادعا دارند تحریم های اقتصادی و مالی لغو شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آب سنگین اراک کاملا تحت نظرات قرار خواهد گرفت و فردو نیز بازسازی خواهد شد و آنهم مطمئنا به صورت بازرسی و نظرات آنلاین و مستقیم خواهد بود و غنی سازی هم بازهم بیشتر از قبل محدود شد.
فکر می کنم بعد از 9روز مذاکره به نمایندگی از ملت ایران دوستان نتایج چشم گیری به دست نیاوردند که امیدواریم تذکرات رهبری را مدنظر داشته باشند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،,
,
,
,
,

ملکی خاطر نشان کرد: رهبری صریحا فردو،آب سنگین و برخی مسائل دیگر را خط قرمز ما دانستند اما با توجه به صحبت های انجام شده خیلی این خط قرمز ها رعایت نشده و به عقیده بنده آنچنان خط قرمز در این توافقات مورد توجه قرار نگرفته است.

,



وی با توجه به سازوکار قانونی توافقات بین المللی و لزوم تصویب آن توسط مجلس گفت: توقع داریم نمایندگان مردم در مجلس محافظه کاری سیاسی را کنار گذاشته و به خاطر نزدیکی انتخابات مجلس سعی در محافظه کاری نداشته باشند از لحاظ قانونی عرفی و شرعی این وظیفه برگردن نمایندگان مجلس است که مفاد این بیانیه را بررسی کرده و در این 3ماه تا نگارش متن توافق نامه نظرات ملت را قویا براساس خط قرمز ها انجام دهند و بدون فکر کردن به نتایج سیاسی آن از حق مردم دفاع بکنند.

انتهای پیام/خ

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه