اخبار داغ

عکس/ وقتی کره ای ها زنان ایران را تشویق به حجاب برتر می کنند!

عکس/ وقتی کره ای ها زنان ایران را تشویق به حجاب برتر می کنند!
چند وقت پیش برای خرید چادر به بازار مراجعه کردم فروشنده کلی از مرغوبیت پارچه چادر تعریف کرد و گفت که تولید کره است و تولیدات کره اولین حرف را در بازار می زند، هنگام دوخت متوجه نوشته فارسی روی پارچه افتادم که باعث تعجب من شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ثامن، چادر مشکی به عنوان پوشش و حجاب برتر اسلامی در میان زنان و دختران ایرانی به امری غیرقابل انکار تبدیل شده تا جایی که پوشیدن چادر مشکی بر روی مانتو در بسیاری از مراکز و سازمان های آموزشی و اداری نیز الزامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایران با جمعیت بیش از هفتاد پنج میلیون نفر بیشترین میزان مصرف چادر مشکی را در میان کشورهای منطقه به خود اختصاص داده است و این کالا بازار پررونق تجار پارچه و سودآوری در خرید و فروش چادر مشکی را به حد مطلوبی تحت تاثیر قرار می دهد و با توجه به این میزان مصرف کننده در کشور هنوز هیچ اقدام معجزی در تولید آن صورت نگرفته است.

,

متاسفانه سالهاست که صنعت سود آور چادر در دست کشور کره وژاپن است تا جایی که تشویق به حجاب و فرهنگ اسلامی  را نیز جزء برنامه های تبلیغاتی خود قرار داده اند.

,

چند وقت پیش برای خرید چادر به بازار مراجعه کردم فروشنده کلی از مرغوبیت پارچه چادر تعریف کرد و گفت که تولید کره است و تولیدات کره اولین حرف را در بازار می زند، هنگام دوخت متوجه نوشته فارسی روی پارچه افتادم که باعث تعجب من شد،شعر معروف تشویق به حجاب که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سر زبان ها افتاد حالا از طریق اجناس کر های به خودمان صادر می شود.

,

 ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است  ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه