اخبار داغ

تحلیل فروزنده از نشست 3 آیت‌الله

تحلیل فروزنده از نشست 3 آیت‌الله
سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو را خنثی خواهد کرد، گفت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو حیات خود را در تفرفه‌انگیزی می‌بینند و برگزاری چنین نشست‌هایی همگرایی اصولگرایان را افزایش می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، لطف‌الله فروزنده دهکردی سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی،‌در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی اظهار داشت: قطعا محور همه فعالیت‌های ما روحانیت معظم است و برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند همدلی جبهه اصولگرایان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نتایج این نشست حداقل کردن اختلافات خواهد بود، تصریح کرد: باید از این فقهای بزرگ که پیشقدم شدند تشکر کنیم و امیدواریم این اقدامات بیشتر شود.

فروزنده در عین حال افزود: از همه احزاب، گروه‌ها و افراد که در جریان اصولگرایی فعالیت می‌کنند، درخواست می‌کنیم به حرف این علمای گرانقدر توجه خاصی کنند و با تمام توان برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب و رهبری نظام هم سو شوند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اقدامات برخی اصلاح‌طلبان تندرو برای تفرقه‌انگیزی در جریان اصولگرایی، خاطرنشان کرد: جریان تندروی اصلاح‌طلب از وحدت اصولگرایان ناراحت می‌شود زیرا آنها حیات خودشان را در اختلاف‌انگیزی می‌بینند و همین نشست می‌تواند تا حدود زیادی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو که قصد دارند تفرقه‌انگیزی را خنثی کنند.

جلسه آیات یزدی، موحدی و مصباح آثار پربرکتی برای ائتلاف اصول‌گرایان دارد

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری هم در گفت‌وگو با تسینم، با اشاره به برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی در روز گذشته، اظهار داشت: ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری منتظر این ملاقات بودیم و معتقد هستیم که دیدار سه جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی دارای برکات فراوانی است، چرا که جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و آیت‌الله مصباح یزدی جزو گروه‌های مرجع اصول‌گرایان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: این نشست سه‌جانبه می‌تواند برای اصول‌گرایان وحدت‌بخش باشد، چرا که در میان اصول‌گرایان سلایق حزبی، گروهی و سازمانی وجود دارد و بنابراین برگزاری این نشست می‌تواند اساس و زمینه‌ساز وحدت اصول‌گرایان باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و وحدت، انسجام و هماهنگی اصولگرایان جزو ضروریات کار برای اردوگاه اصول‌گرایی است، نشست این سه بزرگوار آثار خوبی خواهد داشت.

سجادی در پایان تصریح کرد: برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی آثار پربرکتی برای انسجام، ائتلاف و هماهنگی میان اصول‌گرایان دارد و ما از برگزاری چنین نشست‌هایی استقبال می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
, جلسه آیات یزدی، موحدی و مصباح آثار پربرکتی برای ائتلاف اصول‌گرایان دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه