اخبار داغ

میزان کمک به متقاضیان مسکن مهر پردیس

میزان کمک به متقاضیان مسکن مهر پردیس
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که هم‌اکنون حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح داریم، گفت: شرکت عمران پردیس با بیان این‌که ۵ تا ۶ برابر رقم مسکن مهر پرند در بحث زیربنایی، روبنایی و آماده‌سازی هزینه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، حسن ولی‌پور اظهار کرد: بخش زیادی از هزینه‌های خدمات زیربنایی، روبنایی و آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر را دولت متقبل می‌شود و چیزی تحت عنوان وام بلاعوض در طرح مهر نداریم.

وی با بیان این‌که هنوز میزان کمک دولت در این زمینه نهایی نشده است، بیان کرد: بنابراین A تومان هزینه ساخت می‌شود و درصدی از این رقم را شرکت عمران پردیس متقبل می‌شود، قبلا تمام هزینه‌ها به عهده متقاضیان بود اما با تدبیر و حمایت وزیر راه و معاون وی در شرکت عمران شهرهای جدید مقدار کمک در دولت در بحث پروژه‌های مسکن در حال تغییر است.

وی با تاکید بر این‌که درصد قابل توجهی از این رقم را وزارت راه و شهرسازی تامین می‌کند، ادامه داد: این عدد چند برابر رقم پروژه‌های مسکن مهر پرند است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که ۵ تا ۶ برابر رقم مسکن مهر پرند در بحث زیربنایی، روبنایی و آماده‌سازی هزینه می‌کند، اظهار کرد:‌ تعدادهای واحدهای آماده افتتاح مسکن مهر هر روز در حال افزایش است و با توافق با بانک مسکن به دنبال تامین خدمات تمام ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس هستیم.

به گفته ولی‌پور، هم‌اکنون حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح است.

در هفته‌ای که گذشت مسئولان شرکت عمران پرند از اعطای وام بلاعوض ۲ تا ۵ میلیون تومانی به متقاضیان مسکن این شهر بابت هزینه‌های آماده‌سازی خبر داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه