اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین خبر داد:

افزایش 143 درصدی پرداخت زکات در قیروکارزین

افزایش 143 درصدی پرداخت زکات در قیروکارزین
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین از افزایش 143 درصدی زکات پرداختی در شهرستان قیروکارزین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین  از افزایش 143 درصدی زکات پرداختی در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد مریدزاده  مدیر کمیته  امداد امام خمینی(ره) قیروکارزین در گفتگو با پرگون ضمن با بیان  این مطلب اظهار داشت : جمع‌آوری زکات در شهرستان یکی از عمده‌ طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد قیروکارزین در کنار سایر طرحهای حوزه مشارکتهای مردمی این نهاد  اجرا می‌شود.

, پرگون ,

وی با بیان اینکه در 12 ماهه سال 93  مبلغ 8 میلیارد و 750 میلیون ریال  زکات در شهرستان قیروکارزین  جمع‌آوری شده است، گفت: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 143 درصد افزایش یافته است. مریدزاده در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ زکات در روستاها و شهرهای این شهرستان افزود: همچنین در نماز جمعه شهرستان نیز ائمه جمعه به تبیین فرهنگ زکات در بین افراد شرکت کننده در این فریضه عبادی پرداخته‌اند.

,

وی افزود: به منظور تبیین و ترویج فرهنگ زکات در بین کشاورزان و روستاییان تبلیغات لازم از طرف رابطین زکات صورت گرفته است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اهداف جمع‌آوری زکات محرومیت زدایی است، اضافه کرد: احداث پروژه‌های عام‌المنفعه نیز از دیگر اهداف جمع‌آوری زکات است. وی در ادامه با اشاره به اینکه احداث مسجد، پل و پروژه‌های عام‌المنفعه از دیگر اهداف جمع آوری زکات است، بیان داشت: پس از جمع آوری زکات، مبلغ جمع‌آوری شده در همان منطقه مذکور هزینه  خواهد شد.

,

مریدزاده همچنین با اشاره به اختصاص سیاست‌های تشویقی به امر زکات و تبدیل آن به قانون اضافه کرد: این امر نیز در راستای تشویق کشاورزان به پرداخت زکات صورت گرفته است. لازم بذکر است در آمد زکات شهرستان قیروکارزین طی سال 92 مبلغ 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال بوده است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه