اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

تلاش های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق معلمان/دولت باید با درک مسائل و احساسات مردم تصمیم گیری کند

تلاش های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق معلمان/دولت باید با درک مسائل و احساسات مردم تصمیم گیری کند
علیرضا کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: آموزش و پرورش همواره در تلاش است تا با فراهم کردن فرصت های مناسب نسبت به افزایش حقوق و مزایای معلمان اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگو با پایگاه خبری دانش آموزان گفت: قرائت بیانیه هسته ای در لوزان در همین حد بیانیه هم می تواند اتفاق بسیار مهمی در گشایش روابط بین المللی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی افزود: قرائت این بیانیه سبب به رسمیت شناخته شدن برنامه هسته ای ایران شده و نمایشی از اقتدار و قدرت ملت و دولت شریف ایران می باشد و امیدواریم با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده بتواند نتیجه مطلوبی را در تیر ماه سال جاری کسب کند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرهنگیان قشر مهمی از جامعه را تشکیل می دهند گفت: وظیفه دانش آموزان و فرهنگیان در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند، درک صحیح دولت و عملکرد دولت می باشد که این امر موجب خودجایگزنی مردم به جای دولت میشود و مردم خودشان را جای دولت قرار می دهند و این موضوع باعث می شود تا یک همدلی بین مردم و دولت ایجاد شود.

,

کمره ای در ادامه اظهار کرد: علاوه بر مسئولیت مردم، دولت هم باید نگاهی عمیق تر و عاقلانه تر نسبت به مسائل و مشکلات مردم داشته باشد و با درک مسائل و احساسات مردم تصمیم گیری های اصولی در زمینه های مختلف انجام دهد تا همدلی و همزبانی به صورت دو طرفه در بین مردم و دولت ایجاد شود.

,

وی ادامه داد: هرگونه هدیه از لحاظ مادی برای معلمان ناقابل است ولی فرهنگیان امسال هدیه خوبی را از دولت گرفته اند؛ بدین معنی که تمرکز دولت بر روی دغدغه های آنها نسبت به حل مسائل و مشکلات کشور بیشتر شده و امیدداریم با بارور کردن فرهنگ امید در کنار تلاش های که معلمان به موفیقت های بیشتر و بهتری در بحث آموزش و پرورش دست پیدا کنیم.

,

وی در پایان از تلاش های وزارتخانه برای افزایش حقوق و مزایای معلمان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه معلمان از مهم ترین اقشار جامعه هستند باید همواره به مسائل رفاهی این عزیزان هم توجه داشت و آموزش و پرورش در هر فرصتی که فراهم بشود نسبت به افزایش حقوق و مزایای معلمان قدم خواهد برداشت.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه