اخبار داغ

اسدالهی در گفت‌وگو با دانا:

مجلس قطعا به استیضاح نعمت زاده رای می‌دهد/نمایندگان با جدیت پیگیر استیضاح هستند

مجلس قطعا به استیضاح نعمت زاده رای می‌دهد/نمایندگان با جدیت پیگیر استیضاح هستند
غلامرضا اسدالهی با بیان اینکه برخی از اشکالات وارد شده به وزیر صنعت همچنان بر جای خود باقی است و تغییری در روند این وزارتخانه ایجاد نشده، اظهار داشت: موضوع استیضاح وزیر صنعت با قوت در مجلس ادامه دارد اگر استیضاح انجام شود، نعمت زاده کار سختی برای جلب رای اعتماد مجلس خواهد داشت.
[

غلامرضا اسدالهی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید: برخی از همکاران ما در مجلس از مدت ها قبل به لحاظ مباحث ورود کالا، معدن و صنعت در پی استیضاح نعمت زاده بوده اند و در سال جدید نیز این پیگیری ها با جدیت انجام شد تا این استیضاح اعلام وصول شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اسدالهی با بیان اینکه برخی از اشکالات وارد شده به وزیر صنعت همچنان بر جای خود باقی است و تغییری در روند این وزارتخانه ایجاد نشده، اظهار داشت: موضوع استیضاح وزیر صنعت با قوت در مجلس ادامه دارد اگر استیضاح انجام شود، نعمت زاده کار سختی برای جلب رای اعتماد مجلس خواهد داشت.

,

 

,

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان ابهاماتی درخصوص انحصار ورود برخی کالاها داشته اند و در این زمینه به منحصر شدن واردات برای برخی شرکت های دولتی، ایراداتی وارد شده است. در این باره حتی نمایندگان نامه ای نیز به رئیس جمهور نوشته اند و شرح ماوقع را به ایشان نوشته اند. در خصوص حوزه معادن نیز تخلفاتی صورت گرفته و رانت خواری هایی از سوی برخی افراد بواسطه جایگاهی که داشتند صورت گرفته است. در بحث صنعت نیز نمایندگان ایراداتی به کار وزیر گرفته اند که همه این موارد موجب شده تا نمایندگان آمادگی استیضاح وزیر صنعت را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه