اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

معلمان مدارس غیرانتفاعی در دریافت حقوق و مزایای خود مشکلی ندارند

معلمان مدارس غیرانتفاعی در دریافت حقوق و مزایای خود مشکلی ندارند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: معلمان مدارس غیرانتفاعی در دریافت حقوق و مزایای خود مشکلی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنگ اول، ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر اینکه مدارس غیرانتفاعی رتبه آموزش استان را بالا می برند، اظهار داشت: وجود مدارس غیرانتفاعی با عنوان توسعه مشارکت مردمی در بخش آموزش و پرورش محسوب می شوند زیرا که وجود اینگونه مدارس رتبه آموزشی را ارتقا می دهد.
وی افزود: برای توسعه مشارکت های مردمی و افزایش تعداد مدارس غیرانتفاعی باید برنامه ریزی مدون انجام شود، زیرا که بر اساس آمار مجموعه ی آموزش و پرورش رتبه قبولی ها و در نهایت افزایش کیفیت آموزش نشأت گرفته از مدارس غیرانتفاعی است.
الهی تبار با بیان اینکه معلمان مدارس غیرانتفاعی در دریافت حقوق و مزایای خود مشکلی ندارند، اظهار کرد: این مدارس غیردولتی بوده و حقوق آنها از مردم أخذ و در فرایند آموزش به مردم بازگردانده می شود.
وی از افزایش 25 درصدی آمار قبولی های کنکور در رتبه های زیر 3 هزار در سال گذشته ابرازخرسندی کرد و افزود: افزایش قبولی کنکور به ویژه در رتبه های زیر 3 هزار بسیار مناسب بوده و باید برای ارتقا و حفظ این آمار برنامه ریزی داشته باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته  با استاندار همدان برای تقویت کلاس های کنکور برنامه ریزی هایی را انجام دادیم که خوشبختانه آمار قبولی های کنکور متناسب با جمعیت استان بود، ابراز امیدواری کرد: در کنکور امسال نیز رتبه های برتر نصیب استان همدان شود.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: امسال حرکت های بزرگی در حوزه ی جهانی به وقوع پیوسته و سالی بسیار خوب می تواند باشد و باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل بهره مند شویم.
الهی تبار با بیان این که در سال جاری آموزش و پرورش می تواند بهترین تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها را برای مجموعه اش داشته باشد، گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش می توانند با تفکر و تدبیر و مشورت یکدیگر به نتایج مطلوبی در راستای اجرای برنامه های آموزش و پرورش داشته باشند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای تحقق این نامگذاری باید برای برگزاری برنامه ها از مردم در بخش های دولتی بهره مند شویم و همه با یکدیگر و با همدلی در پیشبرد امور کمک کنند.
معاون سیاسی و امنیتی  استاندار همدان با اشاره به مقام معلم گفت: معلمان شخصیت های بزرگی هستند چرا که در دوران انقلاب این معلمان بودند که با طاغوت جنگیدند همچنین در دوران دفاع مقدس تعداد زیادی از معلمان مبارز به دفاع از خاک وطن خود پرداختند و به درجه شهادت نائل آمدند و باید قدر دان این مقام و جایگاه والا باشیم.
وی از دستگاه های اجرایی خواست گفت: برای بزرگداشت مقام معلم متناسب با حوزه کاری خود  همکاری لازم را با مجموعه آموزش و پرورش داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ اول, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه