اخبار داغ

فرماندار علی آباد کتول:

دانشگاه صنعتی علی آباد کتول به زودی افتتاح می شود

دانشگاه صنعتی علی آباد کتول به زودی افتتاح می شود
فرماندار علی آباد کتول از افتتاح دانشگاه صنعتی این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛  دانشگاه صنعتی گلستان، یکی از آرزوهای مردم و مسئولان علی آباد کتول بود که در اردیبهشت ماه سال 1387، در لیست 149 مصوبه سفر دوم هیئت دولت قرار گرفت و مقرر شده بود تا به عنوان اولین دانشگاه صنعتی گلستان در این شهرستان راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه,

در حال حاضر افزون بر 7 سال از آن مصوبه می گذرد اما راه اندازی این دانشگاه همچنان با اما و اگرهای بسیاری مواجه بوده و پیچ و خم های زیادی را طی کرده است.

,

در میان انتظارها، امیدها و نا امیدی های مردم، فرماندار علی آباد کتول بر اساس پیگیری ها از سوی مسئولین ذیربط، از امیدهای تازه ای برای راه اندازی این دانشگاه و پذیرش دانشجو نوید می دهد.

,

احمد تجری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مجتمع دانشگاه صنعتی علی آباد کتول که در دولت قبلی تصویب شده بود، در دولت یازدهم با پیگیری ها فرمانداری، مساعدت استانداری و دولت، بزودی افتتاح می شود.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد یک مجتمع علمی و صنعتی بزرگ همانند دانشگاه های صنعتی شاهرود و اصفهان هستیم، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی علی آبادکتول پس از افتتاح، به طور مستقل و با ردیف اعتباری جداگانه از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز می کند.
تجری با بیان اینکه قرار است برای این دانشگاه زمینی خریداری شود، افزود: تا زمان خریداری زمین، ساختمان مرکز ترویج کشاورزی علی آبادکتول و ساختمان قدیمی دانشگاه پیام نور فاضل آباد برای استقرار این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

,
,

فرماندار شهرستان علی آبادکتول با اعتقاد به اینکه راه اندازی دانشگاه صنعتی در این شهرستان پتانسیل توسعه فرهنگی و اقتصادی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در ابتدا با 3 دانشکده عمران و نقشه برداری، شیمی، کامپیوتر و برق راه اندازی می شود که با وجود 5 رشته کارشناسی، راه اندازی یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد را هم درخواست کرده ایم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه