اخبار داغ

دولت مسکن مهر گیلان را به اتمام برساند/ بی تفاوتی نوبخت نسبت به امر ازدواج

دولت مسکن مهر گیلان را به اتمام برساند/ بی تفاوتی نوبخت نسبت به امر ازدواج
مهندس برق در خصوص ازدواج و بی توجهی دولت به این قضیه گفت: دولت قبل برای وام ازدواج صندوق مهری تشکیل داد که ۲۴ ساعته وام ازدواج می دادند ولی این دولت همه را تعطیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از 8دی نیوز، سری دوم مطالبات اقشار مختلف مردم استان گیلان از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس دولت یازدهم که در گفتگو با ۸ دی نیوز مطرح کردند در ذیل آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دولت با افزایش قیمت مانع رشد کشاورزی در گیلان شده است

,

جعفر، برنجکار زحمتکش گفت: کشاورزی محور اصلی گردش اقتصادی مردم در گیلان است. دولت هیچ برنامه ای برای رشد و شکوفایی در استان ندارد.

,

وی ادامه داد: سدها اعتباری برای ساخت ندارند. محور توسعه کشاورزی آب است. آب نداریم کود، سم که امکانات زراعی هست، دولت با افزایش قیمت مانع رشد کشاورزی در گیلان شده است.

,

میلاد صاحب رستوران اذعان داشت: عدم واگذاری وام های کم بهره و تسهیلات به موقع بهزراعی به کشاورزان، اقتصاد کشاورزان در گیلان را خاموش کرده است.

,

لزوم احداث سریع پارک موزه دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ شهادت

,

امیر فعال فرهنگی پیرامون اوضاع نابسامان فرهنگی گیلان اظهار کرد: از آنجاییکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقریبا در دولت یازدهم زمین مانده است، احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان گیلان بسیار ضروری و لازم است.

,

با افتتاح سایت نفتی خزر، برای ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد می شد

,

محدثه دانشجوی دکترای شیمی تصریح کرد: اگر سایت نفتی خزر رودسر افتتاح می شد، برای ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد می کرد. ولی متأسفانه مسئولین و دولتمردان در این زمینه کوتاهی کردند.

,

رضا کشاورز میوه و سبزی خاطرنشان نمود: عدم واگذاری وام به صنعتگران که در راه اندازی صنایع و اشتغال نقش بسزایی دارد. بانک ها خودشان را متعهد نمی دانند حتی به صنایع کوچک هم وام تعلق نمی گیرد که اشتغالزایی کنند.

,

بیش از ۱۱۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در گیلان داریم

,

کاظم کارگر یکی از کارخانه های تعطیل شده گیلان خاطر نشان کرد: بیش از ۱۱۰۰ کارخانه و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل در گیلان داریم. دولت یازدهم چه تعداد از این کارخانه ها را مثل روز اول راه اندازی کرده است.

,

چرا نوبخت برای ازدواج جوانان پمپاژ خون و پول نمی کند

,

هادی مهندس برق در خصوص ازدواج و بی توجهی دولت به این قضیه گفت: دولت قبل برای وام ازدواج صندوق مهری تشکیل داد که ۲۴ ساعته وام ازدواج می دادند ولی این دولت همه را تعطیل کرده است. به همین دلیل سخت است که ازدواج کنیم.

,

وی همچنین افزود: نوبخت ۶۰ میلیارد پول خواست که کار سیاسی کند، چرا نیامد ۶۰ میلیارد برای ازدواج جوانان بگیرد و به قول معروف پمپاژ خون و پول کند.

,

مسکن مهر در دولت یازدهم مُرد، نه ببخشید، کُشتند

,

مصطفی مشاور املاک در خصوص اوضاع مسکن بیان نمود: مسکن مهر را باید موزه دولت روحانی ببینیم، مسکن مهر در دولت یازدهم مُرد، نه ببخشید مسکن مهر را کُشتند!

,

وی ادامه داد: آنقدر سم به مسکن مهر دادند که شیرینی و زنده ماندن افرادی که با تفکر تقاضای مسکن مهر زندگی می کردند، از بین برود.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه