اخبار داغ

دبیر اول کمیسیون حقوقی – قضایی مجلس:

جمهوری اسلامی صلاحیت محاکمه جیسون رضاییان را دارد

جمهوری اسلامی صلاحیت محاکمه جیسون رضاییان را دارد
دبیر اول کمیسیون حقوقی – قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هرکسی که علیه منافع جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشد، چه در خاک ایران و چه خارج از کشور، به عنوان متهم محسوب شده و جمهوری اسلامی صلاحیت محاکمه وی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ابوالفضل ابوترابی ، دبیر اول کمیسیون حقوقی – قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با ناب نیوز، در رابطه با پرونده جیسون رضاییان، جاسوس آمریکایی در ایران و نحوه دستگیری وی ابراز کرد: آنها یک باند جاسوسی بوده اند که طی عملیاتی توسط ماموران اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

ابوترابی با تاکید بر اینکه این پرونده امنیتی است، افزود: پرونده در مرحله دادسرا است و نمیتوان پیرامون آن اظهارنظر کرد.

,

وی با بیان اینکه امکان مداخله قوانین بین المللی در رسیدگی به این پرونده وجود دارد، تصریح کرد: جیسون رضاییان تابعیت ایرانی نیز دارد اما هرکسی که علیه منافع جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشد، چه در خاک ایران و چه خارج از کشور، به عنوان متهم محسوب شده و جمهوری اسلامی صلاحیت محاکمه وی را دارد.

,

دبیر اول کمیسیون حقوقی – قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان در رابطه با مداخله آمریکا در این پرونده خاطرنشان کرد: آمریکا تا به الان نیز دخالت داشته است اما اطلاع رسانی بیشتر از این امکان پذیر نمی باشد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه