اخبار داغ

مروری بر وصیت نامه شهید اصغر بدری

مروری بر وصیت نامه شهید اصغر بدری
پدرم اگر روزی خبر شهادت فرزندتان به شما رسید وصیت می کنم که هرگز برای من گریه نکنید و اگر گریه کردید به یاد حماسه آفرینان کربلا امام حسین(ع) و علی اکبر و علی اصغر(ع) گریه کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از هریس پویا،"الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اوائک هم الفائزون"     آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خداوند مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا،,

جان که از عالم علویست یقین می دانم                    رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک                         دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم 

, جان که از عالم علویست یقین می دانم                    رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک                         دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم 
,
,

با عرض ادب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و درود بی پایان به نائب برحقش حضرت امام امت و با شلام به ارواح مقدس شهیدان راه حق و حقیقت و با آرزوی نصرت و پیروزی بر دلاورمردان اسوه ی تقوی. اینجانب اصغر بدری وظیفه ی شرعی خود می دانم که چند کلمه ای با خانواده ی عزیز و نور چشمانم سخن بگویم. پدر عزیزو مادر مهربانم می دانم که قلبتان تاب شنیدن سخن فرزندتان را ازمیان ریگزارهای سوزان خوزستان ندارد ولی خودتان از این مسئله خوب آگاه هستید که مسئله، مسئله ی اسلام و دفاع از عزت و ناموس و شرف وطن می باشد تا از آغوش پر محبتتان جدا شوم و خود را به سرزمین جنوب برسانم. به قول امام که می فرمایند جنگ ما جنگ عقیده است نه مرز و جغرافیا می شناسد بنده ی حقیر با الهام از فرمایش حضرت امام در جبهه های جنگ حاضر شدم، مرزهایی که در آنجا دشمنان اسلام و قرآن قد علم کرده به حریم مقدس اسلام تجاوز نموده اند به مبارزه و ستیز برخیزم و با نثار خون رنگین طلب رضای خدا نمایم تا یادآور حماسه های صدر اسلام بوده و قلب تاریخ را روشن و جاویدان سازم.  پدر و مادر و برادران عزیزم دلم می خواهد بعد از مدتها لحظه ی انتظار خود را به معشوق برسانم و رفتن را بر ماندن ترجیح دهم. امیدوارم اینجانب که چشم از مال دنیا بریده و با دست خالی به امید عفو و بخشش خداوند متعال بسوی عالم لاحوت عروج می کنم مرا حلال کنید. امیدوارم مصداق فرموده ی پیامبر شده باشم که می فرمایند: " ما من قطره احب الله عز و جل من قطره دم فی سبیل الله " که معنای آ« این است که " هیچ قطره ای در نزد خداوند متعال محبوبتر نیست جز خونیکه  در راه خدا ریخته شود. " باری پدر و مادر مهربانم من از شما شرمنده و خجل هستم که نتوانستم در قبال زحماتی که با دستان پینه بسته برای بزرگ کردن من و تربیتم کشیده اید کاری بکنم و آنچنان که شایسته باشد حق فرزندیتان را ادا کنم پس پدر ومادرم مرا ببخشید و حلال کنید چون دلم آشفته برای دیدار معشوق است. پدر و مادر مهربان، اینجانب به عنوان یک عضو از خانواده ی شما یک توصیه و خواهش دارم که به این فرزندتان رحم کنید که خود او را بزرگ کرده اید تا در قربانگاه عشق قدم بردارد و در طلب و جلب رضای خداوند، شهادت را که از عسل شیرین می داند به آن برسد تا با آن بار سنگین گناهانم را از پشتم پاک کنم و در آخرت روی سفید باشم. وصیتم به تمام خانوده ی عزیزم این است که همیشه در صحنه ی انقلاب باشید و همیشه مدافع حق و حقیقت باشید و دست از حمایت امام نکشید اکنون لحظه ی آرزوی دیرینه ام که شهادت و آغشته گشتن بر خون سرخ خویش می باشد رسیده است . پدرم اگر روزی خبر شهادت فرزندتان به شما رسید وصیت می کنم که هرگز برای من گریه نکنید و اگر گریه کردید به یاد حماسه آفرینان کربلا امام حسین(ع) و علی اکبر و علی اصغر(ع) گریه کنید. اکنون که من به رزمگاه نبرد می روم وصیتم به تمام هموطنان عزیز این است که اگر روزی خدای ناکرده این دشمن بعثی بر ما چیره گردد حتی به کوچک و بزرگ ما رحم نمی کند پس وقت را غنیمت بشمارید و به جبهه ها بیایید تا ریشه ی این بعثیان کافر را از خاک میهن اسلامی قطع کنیم که حب الوطن فرموده ی پیامبر است و در پایان از شما یک تقاضای عاجزانه دارم که این وصیت نامه هایی که این شهیدان می خوانند را به دقت بخوانید و در آنها تفکر کنید و در پایان سخن زیادم قلم قادر به نوشتن نیست زیرا بغض گلویم را گرفته است. لحظه ی عملیات کربلای --- رسیده و خود را آماده می سازم و الله با دعای خیر شما عزیزان نصرت و پیروزی از آن ماست، من شما را به خدا می سپارم.

,

و السلام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه