اخبار داغ

پژمان فر در گفت وگو با دانا:

پشت پرده تلاش دولت برای ورود بانوان به ورزشگاه/ به مردم وعده می دهند تا بیکاری فراموش شود

پشت پرده تلاش دولت برای ورود بانوان به ورزشگاه/ به مردم وعده می دهند تا بیکاری فراموش شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای گفت: متاسفانه به جای اینکه زمینه آسایش و آرامش مردم فراهم شود در مسیرهای قدم برداشته می شود که انتهای آن به انحراف کشیده می شود اقداماتی نظیر ورود بانوان به ورزشگاهها نه تنها رضایتمندی مردم را به وجود نمی آورد بلکه باعث نارضایتی مردم هم می شود.
[

 نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بحث ورود بانوان به ورزشگاهها و پیگیری آن از سوی دولت اظهار کرد: دولت وظایفی دارد که باید آنها را به نحو احسن انجام دهد  نه اینکه به موادی بپردازد که بی اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود:  دولتی ها به جای طرح چنین مسائلی، در مسائلی ورود کنند که به اقتصاد ما کمک می کند، به رفاه و آسایش مردم کمک می کند.  آنها علی رغم اینکه تلاش کردند از طریق مذاکرات

,

موضوعاتی مانند اشتغال  را حل و فصل کنند اما باید گفت مذاکرات تکلیفش برای همه روشن است؛ مذاکرات هسته ای تا به امروز حاصلی برای کشور ما نداشته است و در آینده هم حاصلی نخواهد داشت.

,

وی افزود: به نظر بنده دوستان دولتی در ارائه خدمات خوب به مردم دستشان خالی است و تا الان هم نتوانسته اند کاری انجام دهند. آنها ناچارند که با مطرح کردن مسائلی مانند ورود بانوان به ورزشگاهها به نحوی وانمود کنند که کار کرده و زحمت می کشند.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه به جای اینکه زمینه آسایش و آرامش مردم فراهم شود در مسیرهایی قدم برداشته می شود که انتهای آن به انحراف کشیده می شود. اقداماتی نظیر ورود بانوان به ورزشگاهها نه تنها رضایتمندی مردم را به وجود نمی آورد بلکه باعث نارضایتی مردم هم می شود.

,

پژمان فر در پایان تصریح کرد: دولت باید توجه کند که برای خدمت مسیر درست را انتخاب کند. برخی فکر می کنند حالا که با خیل عظیمی از بیکاری در جامعه مواجه هستیم بیاییم به مردم وعده بدهیم که زنان و ناموس مردم را به ورزشگاهها بیاوریم تا از این طریق به نحوی سر مردم گرم شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه