اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش کامیاران اعلام کرد:

اعلام دوره زمانی امتحانات خردادماه مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان کامیاران

اعلام دوره زمانی امتحانات خردادماه مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان کامیاران
مدیر آموزش و پرورش زمان و برنامه امتحانات خرداد ماه 1394 دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و هماهنگ سوم راهنمایی طرح جامع و راه دور را اعلام نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهو خبر؛ "نبی ساعدی" صبح امروز شنبه با اعلام زمان برنامه های امتحانی خرداد ماه مدارس گفت: این برنامه ها که از سوی اداره سنجش استان اعلام شده، در جهت یادآوری زمان امتحانات به مدارس دوره اول و دوم متوسطه بوده که هماهنگ با این تاریخ پس از پایان کلاس های درس در تاریخ خاصی، امتحانات نیز در این تاریخ که اعلام شده است برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ساعدی افزود: امتحانات از روز شنبه 2خردادماه سالجاری شروع شده و حداکثر تا روز پنج شنبه 28 همین ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امتحانات داخلی دوره پیش دانشگاهی نیز قبل از امتحانات نهایی خرداد برگزار می گردد.

,

وی در ادامه اظهار داشت: سعی این اداره برآن است که دانش آموزان تمام مقاطع بتوانند با موفقیت امتحانات خرداد را به پایان رسانیده و به مقطع بالاتر ارتقا یابند که بر همین اساس به جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان، نمونه سؤالات و راهنمای تصحیح امتحانات نهایی دروس دوره متوسطه و پیش دانشگاهی سنوات قبل در اختیار آنها قرار می گیرد.

,

ساعدی با اشاره به سایتی که نمونه سوالات در آن موجود می باشد، اظهار داشت: در سایت مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش به آدرس www.aee.medu.ir هر نوع نمونه سوال و راهنمای تصحیح امتحانات نهایی موجود می باشد و مدیران و دبیران می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به تهیه سئوالات امتحانی مورد نیاز اقدام و به نحو مقتضی جهت آمادگی بیشتر در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

, www.aee.medu.ir,

مدیر آموزش و پرورش کامیاران به جهت اطلاع رسانی در این باره اعلام کرد: برنامه امتحانات دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه، دانش آموزان متوسطه دوم و پیش دانشگاهی به تفکیک جهت اطلاع از طریق فایل های موجود در سایت آموزش و پرورش استان کردستان قابل مشاهده است.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه