اخبار داغ

در ادامه محکومیت رژیم آل سعود؛

تجمع دانش آموزان در مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل

تجمع دانش آموزان در مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل
در پی حملات بی رحمانه رژیم آل سعود به مدارس یمن و کشتار دانش آموزان مظلوم یمنی و تعرض به دو دانش آموز ایرانی در فرودگاه جده، دانش آموزان مناطق 1و3 تهران بزرگ در مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری دانش آموزان، جمعی از دانش آموزان مناطق1 و 3 شهر تهران صبح امروز با تجمع در مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل تعرض به دو دانش آموز ایرانی درفرودگاه جده و حملات رژیم آل سعود به مدارس و کشتار دانش آموزان در یمن را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان,

لایق حقیقی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ در خصوص این تجمع به پایگاه خبری دانش آموزان گفت: این تجمع با حضور بیش 400نفر ازدانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی منطقه 1 تهران بزرگ و بیش از 100 دانش آموز منطقه 3 تهران در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد.

,

دانش آموزان در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهای مرگ برآل سعود، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل یهود تعرض به دو نوجوان دانش آموز ایرانی و کشتار بی رحمانه دانش آموزان مظلوم یمن را به دست رژیم کودک کش آل سعود محکوم کردند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه