اخبار داغ

زندگی صدام سوژه هنرمند شد

زندگی صدام سوژه هنرمند شد
سریال «خانه عنکبوت» در ۴۰ قسمت به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، «منوچهر محمدی» تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با فارس درباره روند نگارش فیلمنامه و موضوعی که در این سریال دنبال می‌شود گفت: سریال «خانه عنکبوت» زندگی صدام حسین را از به قدرت رسیدن و کودتای وی علیه احمد حسن البکر آغاز و تا اعدام و پایان زندگی وی به تصویر خواهد کشید.

تهیه کننده سریال «خاک سرخ» درباره مقاطع تاریخی که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود، توضیح داد: در این سریال جدای از نمایش و تصویر سلطه حزب بعث و خانواده صدام بر سرنوشت ملت عراق، به وقایع جنگ تحمیلی، اشغال کویت و نهایتاً اشغال عراق توسط امریکا می‌پردازد. مقاومت و سرکوب شیعیان و کردها در دوران حاکمیت صدام از جمله دیگر محورهای سریال «خانه عنکبوت» است.

محمدی درباره نگارش و زمان تولید این سریال توضیح داد: کار طراحی و نگارش متن این سریال توسط یک تیم نویسنده آغاز گردیده و پیش بینی می‌شود تا در سال ۹۴ مقدمات اجرایی پیش تولید این سریال عظیم و سنگین آغازشود.

بنا بر گزارش خبرگزاری فارس، این سریال پیشتر بنا بود به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شود که با کناره‌گیری وی مدتی متوقف شد که به‌نظر می رسد با گروه جدید تهیه کنندگی و کارگردانی در سریال «خانه عنکبوت» زوایای تاریک و ناگفته یکی از مخوف ترین دیکتاتورهای منطقه و خانواده وی و همچنین عمق حکومتی خودکامه که به مردم عراق اعم از سنی و شیعه و کرد رحم نکرد آشکار شود.

اعلام خبر کشته شدن ژنرال الدوری طی روزهای گذشته که در سازمان دهی و مدیریت فرقه داعش نقش بسزایی داشته، بیانگر این نکته مهم است که باقی مانده حزب بعث و عوامل آن هنوز در تلاش برای ایجاد آشوب در منطقه هستند. ساخت سریال «خانه عنکبوت» می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری بر روشنگری افکار عمومی مخاطبین و مردم منطقه داشته باشد تا از ظهور و شکل گیری دیکتاتورهای جدید در منطقه جلوگیری کند.

سریال «خانه عنکبوت» برای پخش از شبکه سراسری افق تهیه و تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه