اخبار داغ

اوضاع زنان و کودکان سوری در ترکیه + تصاویر

اوضاع زنان و کودکان سوری در ترکیه + تصاویر
آوارگان سوری که برای فرار از دست تروریست‌های تکفیری داعش، جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری به کشورهای همسایه و به‌ویژه ترکیه پناه برده‌اند، وضعیت معیشتی بسیار بدی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «ابنا»، تصاویری که به تازگی از زنان سوری در خیابان‌های استانبول منتشر شده، بیانگر آن است که زنان و کودکان آواره به دلیل وضعیت بد معیشتی و بی‌توجهی به آنان، مجبور هستند برای تأمین مخارج زندگی از مردم گدایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ادامه رنج و مشکلات آوارگان سوری طی چهار سال و با وجود همه وعده‌های مدعیان دوستی با سوریه، در حالی است که پشتیبانی همه‌جانبه ترکیه و دیگر کشورهای حامی گروه‌های مسلح و تروریست‌ها در سوریه همچنان ادامه دارد.

,

سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که جنگ داخلی چهارساله میان شبه‌نظامیان و نیروهای دولتی در سوریه، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار کشته و دست‌کم ۱۰ میلیون آواره برجا گذاشته است.

,

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: طی چهار سال جنگ در سوریه، تعداد کشته‌شدگان از مرز ۲۰۰ هزار تن گذشته و این تعداد تلفات، بیشترین آمار میان بحران‌های اخیر در جهان بوده است.

,

دوجاریک افزود: بیش از ۱۰ میلیون سوری نیز طی این مدت به خاطر جنگ آواره شده و مجبور به ترک منازل خود شده‌اند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بان‌کی‌مون» دبیر کل سازمان ملل از همه طرف‌ها خواسته است که راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه و رنج‌های مردم این کشور پیدا کنند.

,

 

,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه