اخبار داغ

گزارش تمرین پرسپولیس؛ ناراحتی بازیکن برزیلی

گزارش تمرین پرسپولیس؛ ناراحتی بازیکن برزیلی
مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دلیل حضور نداشتن در تمرینات اصلی تیمش به حالت اعتراض دقایقی تمرین را رها کرد و روی نیمکت نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه داناتمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:,

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه پسرش کوچکش که پیراهن بارسلونا را بر تن کرده بود به درفشی‌فر آمد پیش از شروع تمرین پسر باقری بر روی زمین چمن با توپ فوتبال بازی کرد.

,

* از آنجایی که پرسپولیس این هفته در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد براین اساس امروز بازیکنان با توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرین کردند.

,

* حدود 50 هوادار پرسپولیسی‌ با حضور در درفشی‌فر تمرین امروز سرخپوشان را در سکوت کامل تماشا کردند.

,

* امروز عوامل یکی از برنامه‌های تلویزیونی با ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا با سرخپوشان مصاحبه‌هایی در خصوص رانندگی و استفاده صحیح از اتومبیل بپردازند.

,

* محسن بنگر که به دلیل مصدومیت بازی مقابل سپاهان را از دست داده بود امروز در تمرین گروهی حاضر شد تا نشان دهد که مصدومیتش برطرف شده است.

,

* بازیکنان در ابتدا به انجام تمرینات کششی و نرمی پرداختند سپس به دویدن و کار با توپ زیر نظر مربیان‌شان پرداختند.

,

* در زمانی که قرار بود تمرینات تاکتیکی سرخپوشان انجام شود برانکو اویانکوویچ سرمربی پرسپولیس از مبین میردورقی، ژوزه تادو، میلاد کمندانی و رضا نوروزی خواست که در گوشه‌ای از زمین به تمرینات سپک تاکرا بپردازند که این تصمیم سرمربی سرخپوشان به مذاق تادوی برزیلی خوش نیامد و به حالت اعتراض تمرین را رها کرد و دقایقی روی نیمکت نشست اما در ادامه تای‌هومییر مربی بدنساز پرسپولیس به سراغ این بازیکن رفت و پس از صحبت با او تادو به تمرین بازگشت سپس این چهار نفر به بازی سپک‌ تاکرا پرداختند و بعد از آن زیر نظر کریم باقری شوت به دروازه را تمرین کردند. این در حالی است که رضا نوروزی ادامه تمریناتش را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد.

,

*‌ پیش از شروع تمرین مربیان تیم پرسپولیس به آنالیز تیم لخویای قطر حریف روز چهارشنبه پرسپولیس نشستند.

,

* بازیکنان سپس زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به تمرین گلزنی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند که در این بخش برانکو و پانادیک مسئولیت تمرینات را برعهده داشتند و هر از گاهی تمرین را قطع کرده و به بازیکنان نکات مدنظرشان را گوشزد می‌شدند.

,

* تمرین فردای تیم پرسپولیس در ساعت 17 برگزار می‌شود که این تمرین آخرین تمرین سرخپوشان در تهران پیش از دیدار مقابل لخویای قطر خواهد بود.

,

* پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس برانکو تعدادی از بازیکنان را در زمین نگه داشت تا آنها تمرینات اختصاصی انجام دهند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه