اخبار داغ

فوق تخصص قلب و عروق:

ریزگردها اثرات مخرب فراوانی بر بیماران نارسایی قلبی دارند/لزوم مراقبت بیشتر در ایام آلودگی هوا ناشی از ریزگردها

ریزگردها اثرات مخرب فراوانی بر بیماران نارسایی قلبی دارند/لزوم مراقبت بیشتر در ایام آلودگی هوا ناشی از ریزگردها
پزشک فوق تخصص قلب و عروق اظهار داشت: سیستم قلبی-عروقی بیماران قلبی مخصوصا بیماران نارسایی قلب در برابر آلودگی هوا ناشی از وجود ریزگردها بسیار حساس و خطر آفرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حیدری مقدم پزشک فوق تخصص قلب و عروق در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری مغرب اظهار داشت: سیستم قلبی-عروقی بیماران قلبی مخصوصا بیماران نارسایی قلب در برابر آلودگی هوا ناشی از وجود ریزگردها بسیار حساس و خطر آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری مغرب,

وی افزود: ارگان های مختلف بدن بر روی برخی عوامل خارجی مانند ریزگردها و عفونت ها حساس می شوند و اگر مشکلی در ارگان های دیگر بیماران نارسایی قلب پیش بیاید به سادگی می تواند اثر مخرب را برجا نهد.

,

حیدری مقدم بر لزوم مراقبت هرچه بیشتر بیماران نارسایی قلب در روزهای آلودگی هوا ناشی از ریزگردها تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به تاثیری که ریزگردها بر ریه بر جای می گذارند می تواند باعث تشدید عفونت های ریوی شود و یا تنگی نفس بیماران را افزایش دهد.

,

وی همچنین گفت: وجود ریزگردها بیش از حد مجاز در هوا اثرات مخرب را در نهایت بر بیماران نارسایی قلبی بر جای می گذارد و می طلبد میزان مراقبت ها در این ایام افزایش یابد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه