اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران:

آنچه موجب ناامیدی مردم می‌شود بی‌کفایتی است نه مخالفت منتقدین دولت

آنچه موجب ناامیدی مردم می‌شود بی‌کفایتی است نه مخالفت منتقدین دولت
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی دولت مردان گفت: به نظر می‌رسد دولت انرژی خود را صرف وعده دادن می‌کند تا عمل به وعده‌ها.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی دولت‌مردان اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولت انرژی خود را بیشتر صرف وعده دادن می‌کند تا عمل به وعده‌ها.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،,
,

میرحاجی ادامه داد: شاهدیم مسئولین دولت به‌مراتب در کلمات خود از رهبری یاد می‌کنند و هر اقدامی که قصد انجامش را دارند به شکلی سعی می‌کنند به رهبر انقلاب مربوط کنند، اما باوجود دستور صریح ایشان، مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای محرمانه نداریم و مردم باید از واقعیت‌ها مطلع باشند همچنان شاهدیم که دولتمردان حاضر نیستند فک شیت ایرانی را منتشر کند.
 

,
,

وی با انتقاد از اظهارت دوگانه مسئولین تصریح کرد: یکی از مسئولین می‌گوید فک شیت ایرانی همین حرف‌هایی است که من می‌زنم، آن‌یکی می‌گوید اصلاً فک شیت ایرانی نوشته‌ نشده، دیگری می‌گوید باید محرمانه بماند و یکی دیگر می‌گوید اصلاً توافقی نشده که فکت شیت داشته باشد؛ معنای این تناقض‌گویی‌ها چیست؟
 

,
,

میرحاجی خاطرنشان کرد: این شیوه رفتار و وعده‌هایی که یکی پس از دیگری رنگ می‌بازد امیدهایی را که به دولت یازدهم بسته‌شده را ناامید می‌کند. آنچه می‌تواند مردم را از دولت ناامید کند بی‌کفایتی است نه مخالفان و منتقدان دولت. 
 

,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه