اخبار داغ

گواردیولا در رختکن بایرن گرد و خاک کرد

گواردیولا در رختکن بایرن گرد و خاک کرد
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در رختکن با حرف‌های احساسی و گاه تند،‌گرد و خاک راه انداخت تا تیمش را برای نبرد با پورتو مهیا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا«پپ گواردیولا» هم اکنون در شرایط سخت و حساسی قرارگرفته است، سرمربی اسپانیایی در دومین سال حضورش در بایرن، هنوز نتوانسته برای سرخ‌پوشان مقام قهرمانی اروپا بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علاوه بر این شانس دست‌یابی به این عنوان در فصل جاری، برای او و تیمش، ‌بعد از باخت 3 بر یک تیمش در بازی رفت با پورتو (چهارشنبه گذشته) کمرنگ نیز شده است.

,

,

, ,

 

,

مربی 44 ساله و مبتکر «تیکی تاکا»‌ در بارسا، با این حال با حمایت عمومی مدیران باشگاهش مواجه است.

,

 البته وی «سنگینی نگاه مدیران» و «هواداران»‌را برخود حس می کند. از این رو است که با وجود صدرنشینی در بوندس‌لیگا و شانس اول قهرمانی بودن در لیگ ژرمن‌ها، ‌همین‌طور حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان(د.اف.ب پوکال) و در نتیجه بخت قهرمانی در این جام، خود را تحت فشار زیادی می‌بیند.

,

پپ دوست‌ داشتنی، می‌داند نه فقط مدیر و هوادار بایرنی،‌ که کل خانواده جهانی فوتبال در دومین سال حضورش در مونیخ ،‌انتظار رسیدن به ایستگاه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از او را دارد.

,

به لحاظ «پرستیژ» راهیابی به بازی پایانی «یک اجبار» و الزام و اجبار برای وی محسوب می‌شود.

,

جامعه فوتبال آلمان و خانواده بین‌المللی ورزش- حتی اگر بر زبان هم نیاورد -  کاری به این ندارد که بایرن در مقطع کنونی با مشکل حاد «مصدومیت 7 ،‌8 بازیکن اصلی» مواجه شده  است.

,

 این دو خانواده در کنار هم، با توجه به قابلیت‌های «پپ »‌و سابقه بسیار زیاد بایرن و افتخارات پرشمارش، به «زبان بی‌‌زبانی» از مربی اسپانیایی،‌ حضور در مرحله پایانی را می‌خواهد و طلب می‌کند.

,

در مقابل چنین انتظار گسترده‌ایی مربی زیرک و کاربلد چه تمهیدی برای «نتیجه‌گیری در بازی برگشت با پورتو» و راهیابی به دور بعد لیگ قهرمانان اندیشیده ؟!

,

,

, ,

 

,

*تقویت احساسات و انگیزه‌ها

,

با توجه به آنچه بعد از بازی دیشب بایرن و هوفن‌هایم،‌رخ داد، «پپ» راه و چاره کار را برای کسب نتیجه در ایجاد حساسیت‌های روحی و روانی و مسائل انگیزه‌اشی دیده است.

,

براساس گزارش برخی منابع، گواردیولا بعد از آنکه تیمش را برنده بازی با هوفن‌هایم دید،‌ در رختکن کلی «گرد و خاک »‌راه انداخت.

,

این اتفاق در شرایطی روی داد که برخلاف معمول بازیکنان تیم آلمانی،‌امکان مصاحبه بعد از بازی نیافتند. چرا ؟! چون در رختکن به حرف‌های احساسی و گواردیولا گوش می‌دادند. حرف‌های که گویا گواردیولا در عصبانیت بیان کرده است.

,

او به گونه‌ای با شاگردانش حرف زد که بلافاصله بعد از آن، ستاره‌های مونیخی دوش گرفتند و سریع سوار بر اتوبوس تیم شدند.

,

با این وجود «روده» هافبک تیم که یکی از 2 گل تیمش را به هوفن‌هایم زد، در فرصتی بسیار کوتاه، چند جمله در مورد حرف‌های مربی‌اش در رختکن زد.

,

او اظهار داشت:‌ پپ مربی بسیار عاطفی است و خیلی احساسی با بازیکنان حرف زد. می‌خواست با حرف‌هایش روحیه و یکپارچگی تیم را محکم‌تر کرده و گره بزند. بعد هم گفت در این مقطع باید آرامش خود را حفظ کنیم. کسی که به خودش و تیم اعتقاد دارد، می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند. آخر سر هم گفت که به تیم و بازیکنان افتخار می‌کند.

,

,

, ,

 

,

*راهکار جدید پپ برای مقابله با مقطع حساس کنونی

,

 

,

همانگونه که از صحبت‌های کوتاه هافبک جوان بایرن مشخص شد، گواردیولا کوشید بعد از بردی داخلی، روحیه تیمش را تقویت کند.

,

به همین دلیل بود که خود وقتی در کنفرانس خبری حاضر شد به نحوی همان حرف‌های داخل رختکن را ادامه داد و از شاگردانش تشکر کرد و گفت که هیچکسی، شرایط سخت و کنونی او را درک نمی‌کند. با این حال به تیمش افتخار می‌کند.

,

حال با توجه به فرصت کمی که تا بازی حساس سه‌شنبه شب باقیمانده، باید منتظر ماند و دید «پپ» با با چه تمهیدات فنی، ریکاوری جسمی و روحی نزد مردانش انجام خواهد داد و به چه راهکار  تاکتیکی، برای جبران باخت 3 بر یک از پورتو طرح‌ریزی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه