اخبار داغ

محرومیت کرار از آخر این فصل آغاز می‌شود

محرومیت کرار از آخر این فصل آغاز می‌شود
عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کمیته اخلاق با هر گونه تخلف احتمالی با لیگ برتر و لیگ دسته اول برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحسین آبانگاه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حساسیت زیاد در هفته‌های پایانی مسابقات در لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: کمیته اخلاق به خوبی این حساسیت‌ها را می‌داند و با توجه به این شرایط برای مسابقات حساس و تعیین‌کننده در لیگ دسته اول و لیگ برتر ناظران ویژه‌ای انتخاب کرده و این مسابقات را به طور محسوس و نامحسوس تحت کنترل خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در هفته 26 لیگ برتر در بازی صبای قم و پیکان خود من به عنوان نماینده کمیته اخلاق حضور داشتم و در لیگ دسته اول و مسابقه فولادنوین و مس کرمان نیز کمیته اخلاق دو نماینده ویژه خواهد داشت. ما از فوتبال مراقبت می‌کنیم تا خدای ناکرده با تبانی یا بداخلاقی حق تیم ضایع نشود و 4-5 نفر نتوانند با حرکت‌های غیرفوتبالی نتایج را تغییر دهند. لیگ برتر، لیگ دسته یک، 2 و3 را به طور کامل رصد می‌کنیم و با هر تخلف احتمالی در این مسابقات به طور قاطع و قانونی برخورد خواهیم کرد.

,

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در بازی صبای قم و پیکان مشکلی مشاهده کرد یا نه،‌گفت: در آن مسابقه هیچ مشکلی وجود نداشت ما با مدیران عامل دو باشگاه هم صحبت کرده بودیم و همه چیز خوب پیش رفت.

,

آبانگاه در مورد اینکه گزارش‌هایی مربوط به تخلف به کمیته اخلاق رسیده یا نه، گفت: بله یکسری گزارشات از لیگ یک به دست ما رسیده اینکه تماس‌هایی با مدافعان و دروازه‌بانان حریف برقرار کردند تا نتیجه را تغییر بدهند. البته ما به صرف این گزارش نمی‌توانیم برخورد قانونی داشته باشیم. باید به مستندات و مدارک لازم دست پیدا کنیم. مثلا در لیست ماجرای حمید درخشان، سعداوی و یوسف وکیا اگرچه مشکلاتی ایجاد شد اما یک فایل صوتی بود و ما آن را بررسی کردیم و نسبت به آن اتفاق واکنش نشان دادیم.یا در مسئله جاسم کرار با توجه به مستندات رای صادر کردیم. از همه اهالی فوتبال هم می‌خواهم اگر اطلاعاتی در مورد برخی مسایل دارند به کمیته اخلاق بگویند.

,

وی در مورد اینکه محرومیت جاسم کرار از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: جاسم کرار تا پایان این فصل با استقلال قرارداد دارد و پس از آن حق حضور در هیچ تیمی را در فوتبال ایران به مدت یک سال نخواهد داشت. برای این حکم هم دلیل داریم. دلیل‌مان این بود که این بازیکن نتوانست خودش را با فرهنگ ایران تطبیق بدهد و هماهنگ کند. به همین دلیل یک سال به او تنفس دادیم تا به جاهای دیگری برود و با شرایط بهتری به فوتبال ایران برگردد.

,

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد برخی صحبت‌های صادق درودگر مبنی بر تلاش برخی برای تغییر نتایج لیگ یک گفت: من صحبت‌های او را در تلویزیون شنیدم و در این مورد هم وقتی به مدارک و مستندات برسیم واکنش نشان می‌دهیم احکام کمیته اخلاق بسیار سنگین‌تر از کمیته انضباطی است. گزارش‌هایی حتی در مسائل اخلاقی به ما رسیده است. ما همه را رصد می‌کنیم و پس از مستند شدن رای صادر خواهیم کرد. آراء کمیته انضباطی از محرومیت و کسر امتیاز را شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه