اخبار داغ

مطهری: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از نظر امنیتی دردسرساز نیست

مطهری: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از نظر امنیتی دردسرساز نیست
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه لازم است برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها ضوابط شرعی رعایت شود، گفت: نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها با این کار مخالفت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی مطهری درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: باید برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها،‌ ضوابط شرعی رعایت شود؛ مثلا اگر حضور خانم‌ها برای بازی خاصی اشکالی نداشته باشد، لازم است تمهیداتی همچون جداکردن راه ورود و خروج خانم‌ها از آقایان یا جداکردن جایگاه آنها در ورزشگاه از آقایان و نظیر این قبیل موارد در نظر گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص این موضوع بیشتر مسائل شرعی مطرح است و باید برای تدوین هر آیین‌نامه‌ای در این باره، نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها  با این کار مخالفت کنند.

,

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این زنان اجازه حضور در مسابقات والیبال را داشتند و دردسری تولید نمی‌شد، توضیح داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از نظر امنیتی دردسرساز نیست و صرفا بحث شرعی مطرح است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از به سرانجام رسیدن موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: قرار است مسئولان ذی‌ربط به کمیسیون فرهنگی مجلس بیایند و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود.

,

به گزارش خانه ملت، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای نحوه حضور و فعالیت بانوان در صحنه‌های ورزشی هستند که به گفته وزیر کشور، نهایی شدن آن را در شورای امنیت و یا سایر نهادها پیگیری می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه