اخبار داغ

قلعه نویی: مدیرعامل و هیات مدیره هر آنچه خواسته‌ام را انجام دادند/ به بازیکنان پاداشی ندادند!

قلعه نویی: مدیرعامل و هیات مدیره هر آنچه خواسته‌ام را انجام دادند/ به بازیکنان پاداشی ندادند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر آنچه من خواستم را مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناامیر قلعه‌نویی پس از تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات ما همیشه خوب بوده و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه داناامیر قلعه‌نویی پس از تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات ما همیشه خوب بوده و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کردند.,

وی در مورد اینکه خسرو حیدری به تمرینات بازگشته و به نظر می‌آید شما از دست او عصبانی بودید،‌گفت: او مصدوم بوده و اکنون برگشته و تمرین می‌کند. من هم عصبانی نبودم و با او گپ زدم.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه افشارزاده گفته هر آنچه که قلعه‌نویی خواسته برایش فراهم کردیم، گفت: او راست می‌گوید هر آنچه ما خواستیم را انجام داده خیلی شفاف می‌گویم مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه هر آنچه خواستیم را فراهم کردند و هیچ کم و کسری نگذاشتند. مسئولیت نتایج تیم هم با من است و کسی دیگری مقصر نیست.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال دیگر شانس قهرمانی ندارد، گفت: ناامید نیستیم تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم و توکل بر خدا.

,

وی در مورد اینکه افشارزاده گفته 28 اسفند به کادر فنی به جز قلعه‌نویی پول داده ولی شما گفته‌اید پولی پرداخت نشده، گفت: پول که داده‌اند ولی ببینید از اول فصل تاکنون چقدر دریافتی داشته‌اند. من با بازیکنان و کادر فنی صحبت کردم. برخی از آنها هم از پارسال هم طلبکارند. قرارداد کریم بوستانی در 3 سال با استقلال 400 میلیون تومان بوده که 300 میلیون آن را نگرفته. افشارزاده هر آنچه ما می‌خواستیم را انجام داده اما اجازه بدهید این 4 بازی هم تمام شود و بعد صحبت کنیم. تیم ملی با من در ضربات پنالتی در جام ملت‌ها حذف شد من گفتم مسئولیت نتیجه با من است. آدمی نیستم که توپ را در زمین دیگری بیندازم.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه چند روز پیش گفته بود مسلمان و کاوه رضایی را نگرفته‌اند چون پول نداشتیم، گفت:‌در لیست نیم‌فصل ما محسن مسلمان و کاوه رضایی بودند اجازه بدهید این 4 بازی تمام شود بعد صحبت می‌کنیم. می‌گویند تیم به اردو رفته است. از تیم اول تا آخر جدول همگی به اردو رفتند. یعنی اینکه ما اردو رفته‌ایم خوب بوده یا راه‌آهن به اردو نرفته است؟ من باز هم می‌گویم همه مسئولیت نتایج تیم با من است و کسی مقصر نیست. اهل مشورت هستم اما تمام تصمیمات را خودم می‌گیرم.

,

قلعه‌نویی در مورد اینکه امروز افشارزاده با منتقدین او مثل حسن روشن جلسه گذاشته است، گفت: لطفا سؤال بعدی.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه نظرش در مورد خصوصی‌سازی چیست،‌گفت: یکی از مشکلاتی که ما داشتیم همین مسئله بود. کاش افشارزاده به این مسئله اشاره می‌کرد. تعجب می‌کنم مدیری که 50 سال مدیر است کاش به این مسئله اشاره می‌کرد. وقتی صحبت خصوصی‌سازی می‌شد اسپانسر آمد و گفت که چون تیم بلاتکلیف است پول پرداخت نمی‌کند.البته من که با اسپانسر در ارتباط نبودم و دوستانی که در ارتباط بودند این حرف را می‌زنند. ما نفت مسجدسلیمان را که بردیم صدرنشین شدیم. سؤالم این است که زمانی که ما به صدر جدول رسیدیم یا جزو تیم‌های اول و دوم شدیم کدام پاداش را پرداخت کردند. اکنون نزدیک به پایان فصل است و بازیکنان اگر پول گرفته باشند حدود 50 درصد از مبلغ قراردادهایشان را گرفته‌اند.

,

4 بازی دیگر هم بیشتر نمانده و معلوم نیست شرایط چگونه می‌شود. پس بازیکن می‌گوید مدارا می‌کنم تا فصل بعد را هم از دست ندهم.قرار است 5 اردیبهشت مزایده برگزار شود که بعد هم قرار است 9 اردیبهشت تکلیف مشخص شود.

,

وی ادامه داد: کدام پاداش به بازیکنان استقلال داده شده است. 40 سکه من از رفیقم گرفتم و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان به بازیکنان دادم. قرار بود نیم سکه بدهند که من صحبت کردم و سکه تمام اهدا شد. بلاتکلیفی یکی از مسائلی بود که به ما ضربه زد. شاید تیم واگذار می‌شد و اسپانسر هم پولی نمی‌داد. شب عید 15 میلیون تومان به کریم بوستانی پول دادند. مربی‌ای که 300 میلیون طلب دارد 15 میلیون پول زیادی است؟ با این حال می‌گویم نتایج استقلال بر عهده من است. هیأت مدیره و مدیرعامل مقصر نیستند.

,

قلعه‌نویی تصریح کرد: در مورد خصوصی‌سازی دو مطلب را باید بگویم. اینکه خصوصی‌سازی طرح خامی است و مطلب دوم اینکه اگر بانک‌ها بخواهند ورود کنند قوانین داخلی‌شان شاید این اجازه را به آنها ندهد. آدم حقیقی از بخش خصوصی بخواهد بیاید پدرش را درمی‌آورند و به او گیر می‌دهند و تا بابابزرگش را هم می‌پرسند که این پول را از کجا آوردی. طرح خصوصی‌سازی طرح مطالعاتی نبوده و طرح خامی بوده است. کدام بخش خصوصی موفق بوده است. حسین هدایتی یا برادران شفیع‌زاده. برادران شفیع‌زاده من شاهد بودم 20-30 میلیارد تومان برای استقلال هزینه کردند. اما بستر فراهم نبود و اجازه ندادند کارشان انجام شود. 80 درصد مسائل دولتی است اکنون رسانه ملی داریم که حتی حق پخش تلویزیونی را به موقع نمی‌دهند.

,

وی افزود: طرح اسلامیان برای استقلال و پرسپولیس بهترین طرح است. طرحی که در سپاهان انجام دادند و با مطالعه بیشتر برای استقلال و پرسپولیس می‌توانند انجام دهند. اکنون بانک آینده می‌خواهد بیاید اما قوانین داخلی‌اش این اجازه را به آنها نمی‌دهد. در این وسط استقلال و پرسپولیس ضرر کردند. استقلال و پرسپولیس از همه کمتر پول می‌گیرند و هر کسی که می‌آید و می‌خواهد حرف بزند. به عقیده من استقلال و پرسپولیس خصوصا استقلال جزو مظلوم‌ترین تیم‌ها هستند.

,

سرمربی استقلال در مورد حضور بازیکنان دورگه گفت: از واژه دورگه استفاده نکنید. آنها ایرانی هستند. من با دکتر ناظمی تا برلین هم رفتیم و با پدر اشکان دژاگه صحبت کردم اما او گفت اشکان راغب نیست به تیم ایران بیاید زیرا فریدون زندی آمد و تجربه خوبی نداشت. ما تا برلین رفتیم اما وقتی پدر اشکان این حرف را زد دیگر صحبتی نکردیم. تیم ملی آلمان هم از بازیکنان خارجی استفاده می‌کند مگر بد است؟

,

وی در مورد اینکه کی‌روش بازیکنانی مثل بیت‌آشور را آورد اما آنها محو شدند، گفت:‌ هر مربی سلیقه‌ای دارد و بر اساس سلیقه ونظرش کار می‌کند. یک روز بازیکنی را دعوت می‌کند و روز دیگر دعوت نمی‌کند. ما هم در لیگ ایران بازیکنانی را دعوت می‌کردم اما وقتی می‌دیدیم کیفیت آنچنانی در لیگ ندارند دیگر دعوت‌شان نمی‌کردیم. به این مسائل ورود نکنید.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه