اخبار داغ

گزارش منبری ها از ویژه برنامه های شهادت امام هادی(ع) در بوشهر؛

اعزام مبلغ ویژه شهادت امام هادی(ع) به مدارس بوشهر/ برگزاری نمایشگاه و ایستگاه نقاشی در مصلی نمازجمعه بوشهر

اعزام مبلغ ویژه شهادت امام هادی(ع) به مدارس بوشهر/ برگزاری نمایشگاه و ایستگاه نقاشی در مصلی نمازجمعه بوشهر
گشتاسبی گفت: 60 مبلغ حوزه علمیه به مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان بوشهر اعزام می شوند تا نوجوانان و جوانان را هرچه بیشتر با سیره امام هادی(ع) آشنا کنند و با پاسخگویی به سوالاتشان آنان را در این زمینه توجیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرامرز سلیمی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، در گفتگو با "منبری ها" گفت: به مناسبت شهادت امام هادی(ع) مسابقات طراحی، نقاشی، شعر، مقاله و انشاء، در کلیه مدارس شهرستان بوشهر برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , "منبری ها",

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: کلیه مدارس و شرکت کنندگان در این مسابقات مورد تشویق قرار می گیرند.

,

نرگس یحیایی مسئول واحد خواهران کانون امام هادی(ع) مصلی جمعه بوشهر، اظهار داشت: امام هادی(ع) یکی از ستارگان وسعت آسمان تاریخ بشریت هستند که در زمان حیات مبارکشان مورد ظلم و رنج های بسیاری واقع شدند، اما همواره و حتی از راه دور، امور مسلمین را رهبری می کردند.

,

وی افزود: امروز دشمنان اسلام، بیش از گذشته نسبت به ائمه اطهار(ع) هتک حرمت می کنند و مخصوصا شخصیت بزرگوار امام هادی(ع) را مورد حمله قرار می دهند.

,

یحیایی تصریح کرد: کانون امام هادی(ع) با هدف آشنایی و شناخت هرچه بیشتر مردم استان بوشهر با ویژگی های شخصیتی و فعالیت های این امام بزرگوار، هماهنگ و همگام با دیگر کانون های مساجد استان، برنامه های متعددی را درنظر گرفته است.

,

جاویدی معاونت امور خواهران ستاد نمازجمعه بوشهر نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) گفت: بوشهر، شهری مزین شده با نام مبارک حضرت هادی(ع) است و فعالیت هایی هدفمند بخصوص دررابطه با شهادت ایشان در این شهر انجام می شود.

,

وی اظهار داشت: مراسم شهادت حضرت هادی(ع) امسال برای سومین بار توسط این کانون برگزار می شود که هرسال نسبت به سال قبل گسترده تر می شود و در دوسال گذشته پذیرای جمعیت عظیمی از سراسر استان بودیم.

,

معاونت امور خواهران ستاد نمازجمعه بوشهر افزود: این کانون درنظر دارد بیشتر روی خردسالان متمرکز شود که در آینده ای نزدیک، جوانانی مومن به اهداف انقلاب و تشیع داشته باشیم و بتوانیم روی فکر و قلب کودکان بیشتر کار کنیم.

,

جاویدی بیان کرد: امسال در کنار همایش بزرگ عزاداران امام هادی(ع)، از صبح همان روز برنامه هایی به صورت کارگاه نقاشی با حضور کودکان و دانش آموزان در مصلی نمازجمعه بوشهر برگزار می شود.

,

همچنین خانم گشتاسبی مسئول اعزام مبلغان حوزه علمیه به مدارس گفت: 60 مبلغ حوزه علمیه به مدارس ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان شهرستان بوشهر اعزام می شوند تا نوجوانان و جوانان را هرچه بیشتر با سیره امام هادی(ع) آشنا کنند و با پاسخگویی به سوالاتشان آنان را در این زمینه توجیه کنند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه