اخبار داغ

سردار علیرضا حجتی راوی جنگ:

لازمه رسیدن به قله های نور ولایت است/ مهمترین کار در این برهه زمانی شناسایی محورهای رسیدن به خداست

لازمه رسیدن به قله های نور ولایت است/ مهمترین کار در این برهه زمانی شناسایی محورهای رسیدن به خداست
سردار علیرضا حجتی راوی جنگ عنوان کرد: به خدا رسیدن ها ولایت میخواهد به هر قله ی نوری رسیدن ولایت می خواهد. ///////// فقط اخبار پوششی ارسال نکنید //تولیدات خود را برای سایت دانا راسال کنید.////
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از “دانشجو آزاد“؛ سردار علیرضا حجتی در مراسم جشن میلاد امام محمد باقر (ع) در دانشگاه آزاد کرمان با اشاره به فضای معنوی جنگ اظهار داشت: جبهه زیبایی های زیادی داشت و در آن جا هم بچه ها از همه قشری بودند از عالم دینی تا دانشجو و طلبه که همگی به خدا می رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , دانشجو آزاد,

این راوی جنگ افزود: به خدا رسیدن ها ولایت میخواهد به هر قله ی نوری رسیدن ولایت می خواهد مادر شیعیان حضرت زهرا (س) شهیده است اما اگر ولایت نبود شهیده نمی شد، علت اینکه همه رزمندگان و شهدای ما پیروز شدند تحت امر ولایت بودند و همگان آثار پیروزی را به خوبی می بینند.

,

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در منطقه تصریح کرد: انصارالله یمن نزد سید حسن نصرالله رفتند و رمز پیروزی جنگ ۳۳ روزه را جویا شدند؛ سید حسن در پاسخ گفته بود که دلیل پیروزی ما ولایت سید علی خامنه ای بود و شما اگر میخواهید در این جنگ موفق باشید یک جلسه با ایشان داشته باشید.

,

علیرضا حجتی ادامه داد: تمام نقاط با محور ولایت فتح می شود حتی خانه خدا و تمام این مسیر پیروزی که ما می رویم محورش ولایت است ، محور ابوالفضل ، محور شهدا ، محور شهید خرازی ها ، حاج همت ها همه اینها ولایت بود.

,

این رزمنده دفاع مقدس در پایان عنوان کرد: مهم ترین کار ما در این دوره زمانی شناسایی محورهاست؛ در صورت شناسایی محورها به خدا می رسیم و در غیر اینصورت راه را گم می کنیم.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه