اخبار داغ

برگزاری دوره آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی در روداب

برگزاری دوره آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی در روداب
مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار از برگزاری دوره های آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی در بخش روداب سبزوار خبر داد. /////// اصول نگارشی را رعایت کنید/// در روتیتر از سمت شخص استفاده شود/////
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسماعیل قارزی در گفتگو با بصیر سبزوار اظهار داشت: اولین دوره آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان خراسان رضوی در بخش روداب سبزوار برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه این دوره در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و تببین دغدغه های مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی می باشد.

,

 

,

مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سبزوار تصریح کرد: مققر است در این دوره، همایش رسم هجرت به پاس تلاش های برگزار کنندگان اردوهای جهادی در استان و برنامه های اردوهای جهادی در قالب کارگاههای فرهنگی، اعتقادی، کشاورزی، عمران، اشتغال و کارآفرینی و علمی و آموزشی برگزار گردد.

,

 

,

قارزی با اشاره به حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این دوره، بیان داشت: روستای محمد آباد و آریان به منظور اسکان مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.

,

 

,

وی در ادامه افزود: برگزاری کارهای عملی اردوی جهادی، حلقه های معرفتی، رصد ستارگان، آشنایی با حرکت های جهادی اول انقلاب در بخش روداب سبزوار، ابلاغ برنامه های مسئولین بسیج دانشجویی استان و…. از جمله برنامه های پیش بینی شده در این کارگاه آموزشی خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه