اخبار داغ

استقلال بدون خریدار!

استقلال بدون خریدار!
چالش بزرگ وزارت ورزش و جوانان ایران است که حتی اگر بتواند پرسپولیس را در نهم اردیبهشت بفروشد ، برای استقلال مشتری ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مزایده 9 اردیبهشت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس درحالی برگزار می شود که غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید به صورت قانونی فقط دو مرحله مزایده باید برای واگذاری این تیم ها برگزار می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حتی در بعضی از آگهی های مزایده شرکت خصوصی سازی برای فروختن دو تیم مهم پایتخت هم مزایده دوم نوشته شده و البته هنوز هم این چالش هست که آیا استقلال و پرسپولیس را می فروشند؟ حالا دیگر تقریبا با جدیت از احتمال واگذاری پرسپولیس حرف زده می شود.

,

حسین هدایتی ، تقی گلرخسار و حمیدرضا سیاسی می گویند فرم خرید پرسپولیس را پر کردند و البته چند شرکت شبه دولتی هم در صف خرید این تیم هستند. تقریبا همه به این قطعیت رسیدند که این بار پرسپولیس فروخته می شود. با این وجود استقلال همچنان چالشی بزرگ است برای مسئولان. این تیم هنوز حتی یک خریدار نداشته و مقداد نجف نژاد رئیس جدید هیات مدیره تیم می گوید بدون شک این بار هم استقلال فروخته نمی شود. به نظر می رسد کسی برای استقلال 300 میلیاردنمی پردازد

,

hkjنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه