اخبار داغ

لایحه مالیات بر ارزش افزوده تقدیم دولت شد

لایحه مالیات بر ارزش افزوده تقدیم دولت شد
وزیر اقتصاد در قصرشیرین گفت: لایحه مالیات بر ارزش افزوده پس از تدوین در وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت تحویل شده که چگونگی استفاده از منابع مالیات بر ارزش افزوده در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، علی طیب‌نیا جمع خبرنگاران در پایانه مرزی پرویزخان اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده تا تحت مذاکرات هسته‌ای کشور به نحو مناسبی اداره شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌ها در رابطه با به نتیجه رسیدن مذاکرات، به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته‌ای ایران و برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه انجام شده است.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: براساس شرایط فوق امکان انجام بهتر صادرات غیرنفتی فراهم می‌شود.

وی یکی از اهداف سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی بیان کرد و افزود: باید به دنبال ترویج و توسعه صادرات غیرنفتی باشیم تا از این طریق سهم درآمدهای ناشی از صادرات غیرنفتی افزایش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یکی از اولیت‌های دولت یازهم را افزایش صادرات غیرنفتی عنوان و اظهار کرد: صادرات غیرنفتی وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش می‌دهد و سهم درآمدهای نفتی را در مجموعه ترازپرداخت‌های کشور بالا می‌برد.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: افزایش صادرات به صنایع کمک می‌کند در یک فزایی رقابتی میزان تولیدات و کیفیت آن را افزایش دهند و در واقع رونق صادرات مزایایی همچون افزایش تقاضا برای محصولات ایرانی و تحرک در تولید را بدون آثار تورمی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده از استانی به ملی تغییر می‌یابد، افزود: لایحه مالیات بر ارزش افزوده پس از تدوین در وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت تحویل شده که چگونگی استفاده از منابع مالیات بر ارزش افزوده در دست بررسی است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: توسعه استان‌ها باید براساس قابلیت‌های هر استان باشد که این قابلیت‌ها در طرح آمایش آمده است و توسعه کشاورزی، تجارت فرامرزی و استفاده از منابع و معادن از جمله قابلیت‌های استان کرمانشاه است.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: دولت در نظر دارد زمینه جبران عقب‌ماندگی استان کرمانشاه که در طول جنگ تحمیلی آسیب‌های بسیاری متحمل شد را فراهم کند و در این سفر نیز با شناخت مشکلات این منطقه برای رفع این موضوعات پیگیری لازم انجام می‌شود.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سئوالی پیرامون حذف یارانه نقدی دهک‌هایی با درآمد بالا پاسخ را به وزیر کار محول کرد و در رابطه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیز همین پاسخ را داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در شهرستان قصرشیرین از پایانه‌های مرزی پرویزخان و خسروی بازدید کرد و در گفت‌وگو با تجار حاضر در این مبادی در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه