اخبار داغ

از طبس تا لوزان

از طبس تا لوزان
وقتی از مقاومت و ایمان حرف می‌زنی به تو می‌خندند ، از سازش به هر قیمتی حرف می‌زنند وقتی میگویی اراده از ما،امداد از خداوند بازهم از سازش حرف می‌زنند از اینکه قدرتی نداریم و امداد غیبی هم افسانه و ساخته‌وپرداخته ذهن خودمان است، اما همه می دانند تاریخ، هیچ جیز را گم نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  پایگاه خبری ثامن، امروز 5اردیبهشت سالروز امداد غیبی طبس است، همان عملیاتی که آمریکا به نام پنجه عقاب به خاک ایران تجاوز کرد زمانی که بنی‌صدر مشغول خیانت‌های خود بود در این غفلت 8هواپیما و6 بالگرد وارد خاک ایران می‌شوند، دشمنان خارجی و داخلی نمی‌دانستند این انقلاب بیمه‌شده است بیمه‌ای که مهر خداوند پای آن ثبت‌شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ثامن,

عملیاتی که شاید به‌حق آن را عملیات معجزه‌ها نامید ، بدون درگیری نیروهای نظامی بدون تلفات جانی  نقص فنی یکی پس از دیگری هواپیماها بالگردهای  متجاوز را از پای درآورد آن‌هم متجاوزی که مدعی دارا بودن بهترین تجهیزات فنی است،  زمانی که دستور به توقف عملیات و بازگشت هواپیماهای  باقی‌مانده دادند خداوند گوشه دیگر از معجزات خود را به رخ کشید در صحرای طبس توفان شنی همچون برای سپاه ابرهه به پا کرد که ه ننگ آن تا همیشه تاریخ بر پیشانی آمریکا باقی ماند.

,

سازمان هواشناس آمریکا وضع جوی ایران را مناسب ارزیابی کرده بود یک‌شب مهتابی بدون هیچ گردوخاکی،آیا توفان شن در صحرای طبس معجزه نیست؟ آیا ندیدى که پروردگار تو با اصحاب فیل چه کرد؟مگر نیرنگشان را در تباهى نگردانید و بر آنان پرنده‏اى گروه گروه‏نفرستاد و آنها را بسنگى از«سجیل‏»میزد،و آنانرا مانند کاهى‏خورد شده گردانید.

,

دشمن می‌گویند گزینه‌های نظامی روی میز است و عده‌ای از سر غفلت و ترس می‌گویند پس سازش بهترین راه است تاریخ نشان داد عبدالمطلب سازش نکرد و خداوند سجیل را برایش فرستاد امروز نه یک سجیل بلکه هزاران سجیل از معجزه‌ای خداوند پشت انقلاب ایستاده است.

,

پنجه عقابی که ماه‌ها برایش برنامه‌ریزی‌شده بود در چند ساعت نقش بر آب شد گزینه‌های روی میزی که سال‌ها تنها از آن حرف می‌زنند نباید برای عبرت گیرندگان تاریخ وهم‌آلود باشد، یک توفان هیمنه و ابهت آمریکا را در هم شکست و تیر خلاصی بر قدرت پوشالی‌اش بود.

,

تاریخ تکرار می‌شود اما مهم ایمان است که استوار بماند شکست عملیات پنجه عقاب با کمک امداد غیبی باعث شد رئیس‌جمهور وقت آمریکا نتواند رأی لازم را برای دوره بعدی ریاست جمهوری به دست بیاورد، امروز میز مذاکرات سکویی شده برای حفظ رأی دولت مطبوع اوباما پس باید کاری کرد نتیجه مذاکرات آن‌طوری رقم بخورد که حزب وقت آمریکا رأی لازم را کسب نکند نه اینکه میز مذاکرات  و نتایج به‌دست‌آمده از آن محلی برای کسب رأی شود یادمان نرود آیندگان نیز تاریخ را خواهند خواند.

,

آنچه در طبس گذشت نه‌تنها یک واقعه ساده و زودگذر و فراموش‌شدنی نبود بلکه تمثیل و ذکری همیشگی و ماندگار برای کسانی است که با چشم دل خویش جز آنچه هست را می‌بینند تذکر دیگری است برای اثبات قدرت فائقه و غالب خداوند بر مکر و حیله دشمنان، امروز هم همه‌چیز پشت میز مذاکره و به دست گروه 5+1 نیست.

,

در واقعه طبس هیچ نیروی ایرانی به دست دشمنان آمریکایی به شهادت نرسید تنها شهید این عملیات محمد منتظر قائم بود که به دلیل خیانت  نیروی داخلی بنی‌صدر خائن به شهادت رسید، پشت میز مذاکرات هم ثابت‌شده است هیچ نیروی داخلی به دست دشمنان خارجی نظام به شهادت نخواهد رسید پس مواظب باشیم تاریخ تکرار نشود.  

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه