اخبار داغ

نویسنده طلا و مس و به جان داعش افتاد!

نویسنده طلا و مس و به جان داعش افتاد!
حامد محمدی فیلم‌نامه نویس آثاری مانند حوض نقاشی، طلاومس و کارگردان "فرشته‌ها باهم می‌آیند" خلاصه‌ای از داستان فیلم‌نامه جدیدش را بازگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حامد محمدی فیلم‌نامه نویس آثاری مانند حوض نقاشی، طلاومس و کارگردان "فرشته‌ها باهم می‌آیند" در گفت‌وگو با سراج۲۴ با اشاره به اینکه فیلم "برای جهنم باید آدم کشت" همچنان در مرحله تحقیق و نگارش است و هنوز اتفاق تازه‌ای در خصوص آن رخ نداده است، گفت: خبر یکی از خبرگزاری‌ها که از قول من نوشته است که اگر مراحل اداری ساخت این فیلمنامه در وزارت ارشاد سریعتر طی شود ما هم ساخت فیلم «برای بهشت باید آدم کشت!» را سریعا آغاز کرده و فیلم را به جشنواره فجر ارائه خواهیم کرد تکذیب می کنم و اصولا ً فیلمنامه هنوز نوشته نشده که ما آن را به وزارت ارشاد ارائه کنیم.

محمدی افزود: از آنجائی که در اطراف موضوعات مربوط به اقدامات داعش و عملکرد سازمانهای بین المللی و حامیان آنها و همینطور کشورهای درگیر با پدیده شوم داعش هر روز اتفاقات تازه ای می افتد احتمالا ً سبب می شود که در فیلمنامه تغییراتی ایجاد کنیم.

وی همچنین در باره داستان این فیلم اظهار داشت: داستان «برای بهشت باید آدم کشت!» درباره یک خانواده سنی است که در انگلستان زندگی می کنند. پدر این خانواده استاد دانشگاه و مادر پزشک است و دو فرزند دختر و پسر دارند. در یکی از شبهای لندن به دختر این خانواده تجاوز می شود و پیگیری های پلیس هم کاری از پیش نمی برد. عصبانیت در خانواده و به خصوص در پسر خانواده که "مروان" نام دارد به اوج می رسد و نفرت این عمل در دل پسر می ماند و در نهایت برای انتقام از راه قطر به گروهک تروریستی «داعش» می‌پیوندد و در آموزش‌های این گروهک کارهایی از او می خواهند که از نظر او غیر انسانی است و به همین دلیل از انجام آنها سر باز می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه