اخبار داغ

خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک را ذوب کرد/ صعود خیبر به صدر جدول

خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک را ذوب کرد/ صعود خیبر به صدر جدول
تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم توانست با برتری مقابل آلومینوم اراک به صدر جدول صعود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به نقل ازپایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان، بازی 2 تیم خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم سازی اراک که در ورزشگاه امام خمینی(ره) این شهر با حضور 4 هزار تماشاگر برگزار شده بود با برتری 2 بر 1 به سود نماینده لرستان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان,

خیبری‌ها که 2 بازی گذشته خود را برتری پشت سر گذاشتنه بودند، توانستند در این بازی نیز شاگرادان مهدی پاشازاده را در میان هواداران خود شکست دهند و هر 3 امتیاز بازی را برای خود به ارمغان بیاورند.

,

در این بازی تیم آلومینوم اراک توانست نخستین گل خود را در نیمه اول وارد دروازه خیبر کند و برای دقایقی از این تیم پیشی بگیرد، اما در دقیقه 37 علی صدرا بازیکن کهنه کار خیبر خرم آباد توانست گل تساوی را برای خیبر به ثمر برساند و شادی را به کادر فنی برگرداند.

,

صدرا در دقیقه 53  نیز با یک ضربه زیبا و هوشمندانه گل برتری و پیروزی بخش خیبر را وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد تا باخت‌های قبل خیبر به آلومینیومی ها را تلافی کرده باشد.

,

در دیگر بازی مهم این گروه که در کرمانشاه برگزار شد، تیم بعث کرمانشاه توانست با یک گل سپید رود رشت را از پیش رو بردارد تا خیبر در پایان هفته هفتم جای خود در صدر جدول تثبیت کند.

,

در دیگر بازی این گروه، شهرداری ارومیه که از ایرانجوان خورموج پذیرایی می کرد در پایان توانست با نتیجه 2 بر 1 این تیم را بدرقه کند.

,

تیم خیبر خرم آباد با این برد جمع امتیازاتش به عدد 13 رسید و توانست در صدر جدول گرول "A" قرار بگیرد. ضمن این که در این گروه تیم آلومینیوم اراک با 12 امتیاز مهم ترین تعقیب کننده خیبر است که در مکان دوم قرار گرفته است.

,

هم چنین در این گروه سپید رود رشت و بعثت کرمانشاه هر کدام با 10 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر به ترتیب در مکان های سوم و چهارم جدول جای گرفته اند.

,

تیم ایرانجوان خورموج نیز با 6 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته و شهرداری ارومیه نیز با 4 امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

,

*نکته ای که در این بازی خیبر و آلومینیوم اراک جای تاسف داشت، برخورد نا مناسب هواداران تیم اراک بود که در طول تمام بازی به بازیکنان و کادر فنی تیم خیبر با فحش و ناسزا گفتن هتاکی کردند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه