اخبار داغ

عنایتی 40 ساله چرا باید به استقلال برگردد؟!

عنایتی 40 ساله چرا باید به استقلال برگردد؟!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه اطرافیان امیر قلعه‌نویی به جای نزدیک کردن او به رسانه ها، مطبوعات و مردم او را از همه دور کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااصغر حاجیلو در گفت‌وگو با رادیو جوان در خصوص ارزیابی خود از حال و روز این روزهای استقلال گفت: من در دو سه روز اخیر مصاحبه اکثر پیشکسوتان باشگاه استقلال را دیدم و بیشتر این آقایان کسانی هستند که از آنها در بخش‌های مهم باشگاه استفاده نشده است ولی در مجموع حرف من این است که اگر نمی‌توانیم شرایط را درست کنیم حداقل خاموش بمانیم تا برای تیم استقلال حاشیه‌ای به وجود نیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیشکسوت استقلال نقش مدیریت را مهمترین اصل حال و روز این روزهای استقلال اعلام کرد و گفت: آقای افشارزاده طی سال‌های گذشته پشت میز نشین بوده و به قولی همه شرایط برایش مهیا اما حالا او وارد بحران شده و به قولی مدیریت بحران را بلد نیست. پیش از او فتح‌الله زاده سرد و گرم چشیده بود و می‌توانست برخی شرایط را مدیریت بحران کند.

,

وی تأکید کرد: امروز اگر اوضاع و احوال استقلال اینگونه شده فقط امیر قلعه‌نویی مقصرش نیست و همه در آن دخیل هستند. هیأت مدیره‌ای که نتوانست با اسپانسرش خوب کار کند و به تعهدات مالی‌اش عمل نکرد مقصر است و حتی بازیکنان هم یک جاهایی کم کاری کردند. حرف من این است وقتی یکی نتیجه نمی‌گیرد باید بین همه این موضوع تقسیم شود. به طور مثال رضا عنایتی 40 ساله که اتفاقاً من خیلی او را دوست دارم به استقلال آمده است. حضور این بازیکن با این سن و سال چه معنایی دارد.

,

حاجیلو در پاسخ به این سؤال که آیا شما فکر می‌کنید بازیکنان استقلال کم کاری می‌کنند، گفت: کم کاری به آن شکلی که همه فکر می‌کنند نه ولی خیلی از بازیکنان انگیزه لازم را ندارند و در این موضوع مدیریت نشده است.

,

رضا عنایتی نازنین با 40 سال سن در این مدت 4 گل زده ولی جوان‌ها که رقم قراردادشان چندین رقمی است هیچ کاری انجام نداده‌اند.

,

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: متأسفانه این روزها هرچقدر روزنامه‌ها را ورق می‌زنیم مسائلی را می‌بینیم که در شأن و شخصیت باشگاه استقلال نیست. متأسفانه اطرافیان امیر قلعه‌نویی به جای آ‌نکه شرح وظایف داشته باشند و مثلاً سرمربی استقلال را با رسانه‌ها مطبوعات و رادیو تلویزیون و خبرنگاران نزدیک کنند کاری کردند که آنها از سرمربی تیم از همه فاصله بگیرند و افکار طرفین را از هم دور کردند این موضوع به ضرر ما است و همه به این مسئله پی برده‌ایم. هر روز شاهد این هستیم که مربی در حال پاسخ دادن به مطبوعات است و با آنها مقابله به مثل می‌کند. مدیر می‌گوید سرمربی مقصر است و سرمربی شخص دیگری را عامل ناکامی می‌داند.

,

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم استقلال حداقل سهمیه آسیا بگیرد چون هواداران ناراحت هستند و من شرایط آنها را درک می‌کنم. خدا کند شرایط به شکلی پیش برود که استقلال هم مثل پرسپولیس 100هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند و تیم به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه