اخبار داغ

کری خوانی لوییس انریکه برای پپ گواردیولا

کری خوانی لوییس انریکه برای پپ گواردیولا
برخورد تیمهای بارسا و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مهمترین مصاف فوتبال دنیا در سال 2015 خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حضور پپ گواردیولا مربی سابق بارسا که با این تیم به افتخارات زیادی رسید روی نیمکت بایرن حساسیتهای این دیدار را دو چندان کرده است . گواردیولا پس از این قرعه گفت :«بازگشت به خانه همیشه جذاب است . بارسا تیم بزرگی است که دو بار بازی کردن با آنها برای ما مشکل ساز خواهد بود. لویس انریکه مربی خوبی است و من از نتایجی که در این فصل گرفته اصلا متعجب نشدم. او لیاقت همه این موفقیت را داشته است. »

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حضور پپ گواردیولا مربی سابق بارسا که با این تیم به افتخارات زیادی رسید روی نیمکت بایرن حساسیتهای این دیدار را دو چندان کرده است . گواردیولا پس از این قرعه گفت :«بازگشت به خانه همیشه جذاب است . بارسا تیم بزرگی است که دو بار بازی کردن با آنها برای ما مشکل ساز خواهد بود. لویس انریکه مربی خوبی است و من از نتایجی که در این فصل گرفته اصلا متعجب نشدم. او لیاقت همه این موفقیت را داشته است. »,

ماتیاس سامر مدیر فنی بایرن درباره این بازی های حساس گفت :«شانس دو تیم 50-50 است و این یعنی برگزاری دو بازی بزرگ . هر دو تیم مربیان بزرگی دارند و قطعا بازیهای خوبی را شاهد خواهیم بود.»

,

لویس انریکه مربی بارسا هم درباره دو بازی نیمه نهایی گفت :«این بازیها برای من و بازیکنان ویژه خواهند بود و من برای اولین بار گورادیولا را ملاقات خواهم کرد. ما 10 بازی در لیگ قهرمانان داشتیم و در 9 بازی پیروز شدیم و حالا هم می خواهیم در هر دو بازی رفت وبرگشت پیروز شویم.»

,

فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم گفت :«بازی های دشواری در انتظارمان است ولی خوشبختانه بازی برگشت را در خانه برگزار می کنیم و این امتیاز خوبی برای ماست. بارسا در شرایط آمادگی کامل به سر می برد و دو تیم شانس برابری برای صعود دارند. »

,

تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی بایرن که قبلا برای بارسا بازی می کرد با استقبال از این دیدار گفت :«بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود. برای من افتخار است که در نیوکمپ بازی کنم. ما هر آنچه در توانمان باشد انجام خواهیم داد تا به فینال برسیم و برای قهرمانی بجنگیم. »

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه