اخبار داغ

واکنش برانکو به حواشی خانزاده و مکانی

واکنش برانکو به حواشی خانزاده و مکانی
برانکو درباره حواشی که محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی در قطر به وجود آوردند، اظهار داشت: قطعا تمام هدف ما این است که بتوانیم اینگونه موارد را در تیم حذف کنیم چون همه ما می‌دانیم که هواداران از همه چیز مهم‌تر هستند و ما به خاطر آنها تلاش می‌کنیم. من در جلسه اول با بازیکنان به آنها تاکید کردم که شما افرادی هستید که در اذهان عمومی قرار دارید و باید رفتارتان طور دیگری باشد، چون شرایط باشگاه پرسپولیس با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قطعا خانزاده با جریمه مالی روبه‌رو خواهد شد اما ما در کنار جریمه باید به بازیکن هم کمک کنیم و شرایط طوری نشود که او را از دست بدهیم. هم باید جریمه در کار باشد و هم اینکه بتوانیم از بازیکن برای پرسپولیس و فوتبال ایران استفاده کنیم. نباید به محض دیدن اولین اشتباه یک بازیکن را نابود کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان باید هم سطح تاریخ و سوابق پرسپولیس و همچنین مردم ایران رفتار کنند، من قطعا به این مساله ورود می‌کنم ولی توقع دارم در این خصوص اقدام مشترکی از سوی هیات مدیره، مدیریت و کادرفنی صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قطعا خانزاده با جریمه مالی روبه‌رو خواهد شد اما ما در کنار جریمه باید به بازیکن هم کمک کنیم و شرایط طوری نشود که او را از دست بدهیم. هم باید جریمه در کار باشد و هم اینکه بتوانیم از بازیکن برای پرسپولیس و فوتبال ایران استفاده کنیم. نباید به محض دیدن اولین اشتباه یک بازیکن را نابود کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان باید هم سطح تاریخ و سوابق پرسپولیس و همچنین مردم ایران رفتار کنند، من قطعا به این مساله ورود می‌کنم ولی توقع دارم در این خصوص اقدام مشترکی از سوی هیات مدیره، مدیریت و کادرفنی صورت بگیرد.,
انتهای خبر
,
انتهای خبر
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه