اخبار داغ

گاف روزنامه تازه تأسیس به سبک زنجیره‌ای‌ها / وقتی اوباما دوست و رفیق ایرانی ها می شود

گاف روزنامه تازه تأسیس به سبک زنجیره‌ای‌ها / وقتی اوباما دوست و رفیق ایرانی ها می شود
روزنامه نو پای همدلی با قرا گرفتن در مسیر روزنامه‌های زنجیره ای سعی در القای رفتار نیک آمریکا و به ویژه رئیس جمهور این کشور با ایران دارد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روزنامه «همدلی» که تلاش بسیاری برای تطهیر رییس‌جمهور آمریکا و بزک کردن سیاست‌های ظالمانه این کشور دارد، طی هفته گذشته در مطلبی با عنوان «تغییر نگاه کاخ سفید" آورده است: «...چه کسی باور می کرد رییس جمهوری در آمریکا پس از انقلاب ایران روی کار بیاید که هرسال نوروز را به ایرانیان تبریک بگوید و از فرهنگ کهن ایرانی هم به نیکی یاد کند و دست دوستی به‌سوی تهران دراز کرده، برای رهبران ایران نامه دوستانه و آشتی جویانه ارسال کند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که اوباما در راستای تغییر در فرهنگ ایرانی و همچنین پیش بردن یک جنگ نرم هر سال پیام نوروزی خود درباره ایرانیان را منتشر می‌کند و همچنین تا کنون در طی یک و نیم سال مذاکرات هسته ای هیچ گونه دوستی از سوی این کشور دیده نشده است.

,

این روزنامه در جایی دیگر، دلیل موفقیت‌های اقتصادی ترکیه را نزدیکی به آمریکا دانسته و با مطلبی تحت عنوان «چرا مثل ترکیه نشویم؟» می‌نویسد: «...قدیمی ترها وضعیت بد ترکیه را به خاطر دارند، زمانه ای که اقتصاد ایران بهتر و جلوتر از همسایه غربی اش بود. اسلام گرایان ترکیه دریافتند که برای رسیدن به رفاه، ضروری است به غرب و ایالات‌متحده آمریکا نزدیک شوند، این سیاست و سیاست‌های باز اقتصادی باعث شد تا رشد اقتصادی ترکیه دورقمی و تورم، یک‌رقمی شود و این کشور به‌صورت یک بازیگر مهم سیاسی و اقتصادی، عضو ناظر گروه 20 (کشورهای صنعتی) درآید. ...»

,

به نظر می رسد روزنامه نو پای همدلی با پای گذاشتن در جای پای روزنامه‌های زنجیره‌ای به دنبال قبح زدایی و تطهیر دشمنان و رقبای ایران بوده و سعی رد ترویج فرهنگ آمریکایی در کشور را دارد.

,

هرچند تا کنون خطوط قرمز زیادی از سوی رسانه های زنجیره‌ای زیر پا گذاشته شده است، اما باید دید روند مدارای مسئولین مطبوعاتی شامل حال روزنامه همدلی هم شده و یا اینکه این روزنامه مسیر اصلاح رویکرد خود را در پیش خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه