اخبار داغ

ادامه ماجرای دادگاه قلعه نویی و نکونام

ادامه ماجرای دادگاه قلعه نویی و نکونام
وکیل مدافع امیر قلعه نویی گفت که شکایت موکلش از جوادنکونام به دادگاه ارجاع شده ولی هنوز شعبه دادگاه برای رسیدگی به اعتراض تعیین نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحمید توسلی وکیل مدافع امیر قلعه نویی روز یکشنبه  درمورد آخرین وضعیت پرونده شکایت موکلش از نکونام اظهارکرد: شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در این پرونده، قرار منع تعقیب صادر کرده بود که به قرار صادر شده اعتراض کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی خاطرنشان کرد: پرونده برای رسیدگی به اعتراض موکلم، اواخر فروردین ماه امسال به دادگاه ارجاع شده و قرار است دادگاه در این زمینه تصمیم گیری کند.

به گفته توسلی هنوز شعبه دادگاه برای رسیدگی به اعتراض تعیین نشده است. 

قلعه نویی از نکونام به خاطر اظهاراتی که در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی داشت، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. با شکایت قلعه نویی، شعبه بازپرسی، نکونام را برای ارایه توضیحات به دادسرا احضار کرد. 

28 آبان ماه سال گذشته نکونام در دادسرا حضور یافت و پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای وی قرار وثیقه 50 میلیون تومانی صادر کرد. 

در نهایت شعبه بازپرسی، برای نکونام قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی از نکونام را رد کرد.

وکیل قلعه نویی پیشتر در اعتراض به قرار صادره  گفته بود: متاسفانه شعبه بازپرسی بدون توجه به محتویات پرونده قرار منع تعقیب صادر کرده در حالی که نکونام حتی یک دلیل هم برای اثبات ادعاهای خود ارایه نکرده است. در این پرونده، نکونام یک مرتبه در دادسرا حضور یافت و در مقام دفاع از خود، اظهارات قبلی اش را بدون ارایه سند و مدرک تکرار و سه نفر را نیز به عنوان شاهد به دادسرا معرفی کرد که دو نفر از آنها فوتبالی و یک نفر نیز غیرفوتبالی بودند. 

وی گفت: دادسرا در قرار منع تعقیب به عدم کفایت ادله شاکی اشاره کرده در حالی در پرونده های مطبوعاتی، شاکی فقط روزنامه ای که مطلب منتشر شده را ارایه می کند و وظیفه ارایه ادله برای اثبات اظهارات برعهده متهم است.

سرمربی استقلال تهران علاوه بر نکونام، از حسین کعبی ملی پوش سابق کشورمان نیز به مرجع قضایی شکایت کرده که در این ارتباط، هفته گذشته کعبی در دادسرا حضور یافت و توضیحات را به شعبه بازپرسی ارایه کرد.

البته نکونام نیز در اقدامی متقابل از قلعه نویی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده بود که چندی پیش تقاضای ترک تعقیب داد تا موقتا این شکایت پیگیری نشود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

ایرنا

,

انتهای پیامhdvk

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه