اخبار داغ

تمایل اوباما برای مسافرت به ایران

تمایل اوباما برای مسافرت به ایران
روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله مفصلی که منتشر کرده است از انگیزه‌های اوباما برای توافق با ایران صحبت کرده و نوشته است که رئیس جمهور آمریکا دوست دارد به ایران برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خراسان نوشت: روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله مفصلی که منتشر کرده است از انگیزه‌های اوباما برای توافق با ایران صحبت کرده و نوشته است که رئیس جمهور آمریکا دوست دارد به ایران برود. انتخاب نوشت؛ طبق گزارش روزنامه واشنگتن تایمز گزارش شده است که اوباما مایل است از ایران دیدن کند. عجیب اینکه آخرین رئیس جمهور آمریکایی که از ایران دیدن کرد جیمی کارتر بود. شاید ریاست جمهوری کارتر به سبب واکنش ناکام آمریکا به بحران گروگانگیری در ایران بهتر از هر چیزی در یادها مانده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله مفصلی که منتشر کرده است از انگیزه‌های اوباما برای توافق با ایران صحبت کرده و نوشته است که رئیس جمهور آمریکا دوست دارد به ایران برود. انتخاب نوشت؛ طبق گزارش روزنامه واشنگتن تایمز گزارش شده است که اوباما مایل است از ایران دیدن کند. عجیب اینکه آخرین رئیس جمهور آمریکایی که از ایران دیدن کرد جیمی کارتر بود. شاید ریاست جمهوری کارتر به سبب واکنش ناکام آمریکا به بحران گروگانگیری در ایران بهتر از هر چیزی در یادها مانده باشد. ,

 

,

انتهای پیام/ف

, انتهای پیام/ف]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه