اخبار داغ

آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری

آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت:ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح شنبه مورخ 5/2/1394 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 15/2/1394 ادامه می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محمد جهانتیغی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه با اعلام این خبر گفت : نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 8خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان، درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در اولین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394 بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

,
,

جهانتیغی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت

,

قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ 4/3/94 تا تاریخ 6/3/94 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه

,

پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

,

 

,

وی ادامه داد: قبول شدگان در آزمون کتبی باید بر اساس برنامه زمانبندی شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

,


جهانتیغی در پایان با اشاره به تمهیدات لازم جهت اجرای هر چه بهتر آزمون های فوق از تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون خبر داد که متقاضیان می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه