اخبار داغ

شرایط عجیب مورینیو برای رئال مادرید

شرایط عجیب مورینیو برای رئال مادرید
ژوزه مورینیو می‌گوید اگر رئال مادرید قصد خرید ادن هازارد را دارد باید 100 میلیون پوند بپردازد و همچنین 3 بازیکن خود را نیز به تیم لندنی بدهد. او همچنین به صحبت‌های ونگر درباره فوتبال دفاعی چلسی واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بازی‌های خوب ادن هازارد در این فصل در چلسی باعث شده است تا رسانه‌ها از پیوستن این بازیکن به تیم مادریدی خبر دهند. علاوه بر آن زیدان نیز هازارد را بازیکن مورد علاقه خود عنوان کرد و از تمایل زیاد رئال به جذب این بازیکن خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مورینیو با وجود تکذیب علاقه هازارد به رئال مادرید قیمتی نیز برای ستاره بلژیکی چلسی تعیین کرد. وی گفت که اگر رئال مادرید قصد خرید این بازیکن را دارد، باید مبلغ 100 میلیون یورو نیز پرداخت کند. همچنین علاوه بر این 100 میلیون یورو کهکشانی‌ها باید 3 ستاره تیم خود را نیز به باشگاه چلسی منتقل کنند.

,

مورینیو درباره علاقه رئال مادرید به این بازیکن گفت: درست است که من با مسئولان تیم مادریدی در ارتباط هستم ولی این ارتباط باعث نمی‌شود که آنها بخواهند پشت پرده کارهایی برای خودشان انجام دهند. اگر آنها می‌خواهند با هازارد صحبت کنند، باید ابتدا تلفن دفتر من را بگیرند و من از هازارد بخواهم تا با آنها صحبت کند. اگر رئال بخواهد این انتقال نهایی شود باید 100 میلیون پوند به ما بدهد و 3 بازیکن خود را نیز به تیم ما بدهد.

,

او در ادامه با تمجید از هازارد گفت: مدت‌های زیادی است که مربیگری می‌کنم و کمتر بازیکنی را مثل هازارد دیدم. خیلی‌ها در فوتبال هستند که توانایی منحصر به فردی دارند و در کنار این توانایی اخلاقشان نیز منحصر به فرد می‌شود ولی درباره هازارد این طور نیست. او توانایی منحصر به فردی دارد ولی از اخلاق نرمالی بهره‌مند است. این خیلی مهم است که همیشه در کنار توانایی و پیشرفت کاری اخلاقت را حفظ کنی. او به همه احترام می گذارد و هیچوقت و تحت هیچ شرایطی داور را گول نمی‌زند و به فکر دایو زدن نیست. او برای من یک پسر طلایی است که همیشه خونسردی خودش را حفظ می‌کند و خودش را درگیر اتفاقات فوتبالی نمی‌کند.

,

آرسن ونگر پیش از دیدار تیمش برابر چلسی، آبی پوشان لندنی را به ارائه فوتبال دفاعی متهم کرد که با واکنش مربی پرتغالی چلسی روبرو شد و گفت: اگر دفاع کردن راحت بود 3-1 در خانه به موناکو نمی‌باختید. اگر درست دفاع می‌کردید در خانه به تساوی می‌رسیدید و با پیروزی در مونت کارلو صعود می‌کردید. این آسان نیست که تیم را برای دفاع کردن آماده کنید. اگر در این فصل قهرمان شویم، اهمیت نمی‌دهم این قهرمانی چطور به دست آمده است. تنها قهرمانی می‌خواهم. مهم این است که من چه احساسی دارم. برایم مهم نیست که مردم چه فکر می‌کنند و چه می‌گویند.

,

مورینیو با تمجید از سسک فابرگاس ادامه داد: او در حال حاضر، خیلی خوب بازی می‌کند و مساله‌ای که بیش از کیفیت بازی‌اش دوست دارم، شخصیتش است. یک حرفه‌ای تمام عیار است، با این که بازیکن بزرگی است و قهرمان جهان هم شده است. اصلا نگران این نیستم کسی از هواداران آرسنال به سسک بی احترامی کنند. فرانک لمپارد با منچسترسیتی در استمفوردبریج بازی کرد و هیچ کس به او توهین نکرد. این به هواداران آرسنال بستگی دارد. فکر نمی‌کنم دلیلی وجود داشته باشد که هواداران آرسنال به او بی‌احترامی کنند. اگر هم بی‌احترامی ‌کنند انگیزه فابرگاس بیشتر می‌شود.

,

آرسنال و چلسی یکشنبه در داربی حساس لندن برابر هم به میدان می‌روند. تقابل ژوزه مورینیو و آرسن ونگر مربیان دو تیم که در بازی رفت در کنار زمین با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند حساسیت این بازی را بیشتر کرده است. علاوه بر آن سسک فابرگاس نیز در چلسی توپ می‌زند و با آبی‌پوشان لندنی به ورزشگاه امارات خواهد رفت تا برابر هم‌تیمی‌هایش سابقش قرار گیرد.

,

از 12 بازی که ژوزه مورینیو برابر آرسن ونگر داشته، 7 بازی را برده و 5 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده و هنوز ونگر نتوانسته مورینیو را شکست دهد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه