اخبار داغ

مدافعی که نمی خواهد مقابل استقلال بازی کند!

مدافعی که نمی خواهد مقابل استقلال بازی کند!
مدافع تیم فوتبال صبا گفت:نتوانستم خودم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنم که بتوانم خوب تمرین کنم و میل به تمرین کردن در وجودم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناپیروز قربانی در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: چند وقتی است از هیچ چیز خبر ندارم، حتی نمی دانم شرایط جدول چگونه است. فقط امیدوارم هر بازی که برگزار می شود تماشاگرپسند باشد و مردم از تماشای مسابقه لذت ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه آیا تیمش در این بازی به دنبال پیروزی است، خاطرنشان کرد: بالاخره هر تیمی در هر بازی که به میدان می رود به دنبال کسب پیروزی است. ما هم برای اینکه بتوانیم در جدول به وضعیت خود سر و سامان دهیم باید در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

,

مدافع تیم فوتبال صبا درباره شرایط استقلال ادامه داد: استقلال تیمی بزرگ و همیشه قابل احترام است. فوتبال همین است و برخی از تیم ها گاهی اوقات نتیجه نمی گیرند. 

,

قربانی در خصوص اینکه مشکلات مالی صبا حل شده یا خیر، بیان داشت: از این موضوع خبر ندارم چون دیگر زیاد در جریان فوتبال نیستم و بیشتر به دنبال انجام کارهای شخصی ام هستم. چند وقتی است حضورم در تیم صبا کمرنگ شده و آن روحیه لازم را برای انجام تمرین ندارم. فقط در همین حد می دانم قول هایی داده اند و باشگاه در تلاش است مشکل مالی را حل کند. 

,

وی درباره شرایط این روزهای استقلال عنوان کرد: فکر می کنم الان همه منتظرند ببینند شرایط استقلال چگونه است تا از این تیم انتقاد کنند اما باید قبول کنیم استقلال از لحاظ نفری تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باتجربه ای دارد. شنیده ام آنها هم مشکلات مالی دارند که خدا را شکر همه تیم های ایرانی این مشکل را دارند و چیز جدیدی نیست! در فوتبال مسائل روحی و روانی خیلی تاثیر دارد. مشکل استقلال را می توان از دو بعد بررسی کرد؛ یک بعد فنی است که به من ارتباطی ندارد و دومی مشکلات روحی و روانی است. چون استقلال تیمی است که همه از آن انتظار قهرمانی دارند و این تیم باید از لحاظ روانی به بالاترین درجه از آرامش برسد. امیدوارم این مشکلات استقلال حل شود زیرا این تیم پرطرفدار است و با برد و باختش خیلی ها خوشحال و خیلی ها هم ناراحت می شوند. 

,

مدافع صبا در خصوص اینکه این روزها نام های زیادی برای جانشینی قلعه نویی در استقلال شنیده می شود تصریح کرد: من الان به عنوان یک هوادار استقلال می توانم نظر بدهم. استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم از این شرایط بدی که این روزها دارد زودتر رهایی یابد. در استقلال آدم های بزرگی هستند که می توانند این تیم را جمع و جور کنند. فکر می کنم هر کسی جای قلعه نویی بیاید یا خود قلعه نویی ابتدا باید بتوانند حاشیه های این تیم را جمع کنند. هر کسی باشد باید امتحانش را در استقلال پس داده باشد. 

,

قربانی در پاسخ به این سوال که ممکن است در مقابل استقلال به میدان برود، گفت: روز بازی با استقلال فکر نمی کنم حضور داشته باشم. این روزها شرایط بازی کردن ندارم و ترجیح می دهم بازی نکنم. این را هم به سرمربی تیم گفته ام. چون مدتی است از تمرینات دور بودم و بعد از آن هم نتوانستم خودم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنم که بتوانم خوب تمرین کنم و میل به تمرین کردن در وجودم نیست. من حداقل 5 بازی است که در کنار تیم صبا حضور ندارم.

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه