اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

رژیم آل سعود یک حکومت انگلیسی-صهیونیستی است/ عربستان برای تأمین منافع آمریکا و صهیونیسم به یمن تجاوز کرده است

رژیم آل سعود یک حکومت انگلیسی-صهیونیستی است/ عربستان برای تأمین منافع آمریکا و صهیونیسم به یمن تجاوز کرده است
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت : جنگ ۲۷ روزه در یمن در امتداد جنگ ۳۳ روزه حزب الله و جنگ ۲۲ روزه غزه است و تجاوز رژیم صهیونیستی با تجاوزسعودی ها شبیه به هم است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آیت الله محسن حیدری عضوخبرگان رهبری در گفت گو با اهوازنوین در واکنش به حملات عربستان به یمن پس از اعلام آتش بس اظهار داشت : جنگ ۲۷ روزه در یمن در امتداد جنگ ۳۳ روزه حزب الله و جنگ ۲۲ روزه غزه است و  تجاوز رژیم صهیونیستی با تجاوزسعودی ها شبیه به هم است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, اهوازنوین,

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد : البته این شبیه سازی حمله عربستان در یمن با حمله رژیم صهیونیستی فقط در ظاهر مساله نیست بلکه ماهیت تجاوز یکی است و در واقع عربستان به نیابت از صهیونیست ها این حملات و جنگ های نیابتی را برعلیه مسلمانان انجام و حمایت می کند.

,

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه تجاوز به یمن به آمریت امریکا و رژیم صهیونیستی و عاملیت سعودی ها است، خاطر نشان کرد : اصل هر دو رژیم صهیونیستی و آل سعود است یکی است .

,

وی رژیم آل سعود را حکومت انگلیسی صهیونیستی دانست و اظهار داشت :همان انگلیسی هایی که یهودی ها را در فلسطین کاشتند همان ها رژیم عربستان و وهابیت را تقویت کردند و این دو رژیم از ابتدای تاسیس تا به حال مواضع یکسانی داشتند و گواه این مساله این است که در هیچ برهه ای آل سعود کوچکترین حرکتی بر علیه صهیونیست ها انجام نداده است بلکه بیشترین کمک ها را آل سعود به رژیم صهیونیستی داده است .

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رژیم سعودی در راستای تامین منافع آمریکا و صهیونیسم در منطقه حرکت می‌کند ،گفت : اینکه هم اکنون رژیم آل سعود دستش به جنگهای نیابتی علیه مسلمانان منطقه آلوده است به دلایل اثبات این مساله است که ماهیت آل سعود یک ماهیت صهیونیستی است و همه این اقدامات به این دلیل است تا ملت های عرب و کشورهای مسلمان درگیر باشند تا اسرائیل نفس راحتی بکشد.

,

آیت الله حیدری با تاکید بر پوشالی بودن قدرت نفتی و دلاری رژیم سعودی و تنها ماندن آن در تجاوز به یمن اظهار داشت :پس ازکناره گیری برخی کشورهای منطقه در حمایت از حملات هوایی و نسل کشی توسط آل سعود، عربستان به خوبی فهمید که هرگز توان حذف جنبش انصارالله را ندارد و فقط به زعم خود به دنبال تضعیف این جنبش قدرتمند است، با این حال اگر این رژیم بر ادامه جنگ نظامی خود اصرار داشته باشد، یمن به باتلاقی برای آن تبدیل خواهد شد که خروج از آن به آسانی امکان نخواهد داشت .

,

امام جمعه موقت اهواز در خصوص اعلام آتش بس در یمن نیز اظهار داشت: بحث اتش بس آل سعود بعد از ۲۷ روز به این معنی نیست که به حملات وحشیانه ، کودک کشی و نسل کشی های خود پایان داده بلکه به جهت فرار از حقوق بین الملل و پاک کردن صورت مساله است.

,

وی افزود: مقصود آل سعود از آتش بس این نیست که حملات وحشیانه خود را پایان داده بلکه به اصلاح برای فرار از یک حقوق بین المل است که می گوید و اینها به خیال خام خود با اعلام آتش بس و تغییر نام عملیات جنگی افکار را به مشغولیت وا می دارند.

,

امام جمعه موقت اهواز علل اصلی حملات هوایی عربستان به یمن را تضعیف حوثی ها و انصارالله دانست و گفت: آل سعود قصد دارد با ازبین بردن زیربناها از هرگونه اقدام عملیاتی حوثی ها و انصارالله علیه عربستان جلوگیری کند زیرا می داند که اگر آنها در تقابل ورود کنند غیر از شکست چیزی نصیب شان نخواهد شدو با ادامه بمباران هوایی می خواهند می خواهند یمنی ها را به خودشان مشغول کنند تا به فکر عملیات زمینی نیوفتند، زیرا آل سعود هرگز تجربه شکست شش جنگ زمینی با یمنی ها را فراموش نکرده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه